• L E A

NAN eller Semper??

Vi började med semper till båda barnen men fick övergå till nan för båda pojkarna blev så otroligt förstoppade. Dom kräktes mer av semper också. Nan funkar toppen speciellt efter vi bytte till HA1

• L E A

ts, lånar din tråd om det är ok?!

Vill fråga om det finns nått annat än nan/semper på marknaden?!

• L E A
    LillaNovaK skrev 2010-06-13 23:33:52 följande:
    Det låter som om jag får ta och köpa hem NAN i stället då... Tror att det är det de använder på BB också, vet någon??
    Vi fick semper på bb och vi märkte direkt på bajset att det skulle bli stopp...
  • L E A
    DuBBeeL skrev 2010-06-13 23:35:30 följande:
    Jag har för mig att HIPP har en ersättning.

Då har jag inte sätt fel! Var på donken idag då jag såg en mamma blanda men kunde inte riktigt se vad det var för nått?! Gissade på hipp!

• L E A
    DuBBeeL skrev 2010-06-13 23:36:35 följande:
    Haha, ja så är det!
    HIPP är den ekologiska som COOP säljer
    En sak är nog tur (än så länge) och det är att denna bebis dricker den ersättning vi blandar själva. Min första ville bara ha den på tetra! Blev super dyrt då det gick åt 4-5 st per dag. Men jag ska inte ta ut segern i förtid det kan vända...
    Men hipp finns bara i pulver form va?!
  • L E A
    Modgun skrev 2010-06-13 23:41:05 följande:
    vet attfrågan inte var till mig, men svarar endå.
    jag tror att den bara finns i pulverform. Jag har inte sett något annat iaf.
    Nu ska jag nog inte experimentera mer då HA1 funkar kanon men det är bra o veta att det finns alternativ!
    Första barnet fick vi börja ge välling när han var 13v då inget fick igång hans mage o då släppte det.
Svar på tråden NAN eller Semper??