• Min högsta önskan

Ditt drömresmål!

Om du fick resa precis vart du ville på vår runda jord, vart skulle resan gå då?
    Huruvida du har råd att åka dit spelar ingen roll, för detta handla om din DRÖMRESA!
    Kanske du redan varit där, men vill åka dit igen, eller också är det en outforskad plats du vill till!

Jag har valt att inte skriva ut några länder, för det skulle bli alldeles för många alternativ.
    Istället har jag valt att skriva områden och världsdelar. Har jag ändå glömt något så får du välja "annat".

När du gjort ditt val, så skriv en kommentar och precisera ditt drömresmål!

Själv skulle jag välja att åka till Sydamerika och gå Inkaleden och besöka Galapagos.
    Mina föräldrar var där för några år sen, och det såg helt fantastiskt ut!
    Så dit vill jag åka någon gång!!
    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ditt drömresmål!
  • Rundabullar

Just nu ligger flere av mina drömresemål i Norden. Nordkap, Norge, Färöarna och Island bland annat.

Någon gång vill jag åka till Nya Zeland.

Och jag rekommenderar absolut Sydamerika! :) 

• Min högsta önskan
    Rundabullar skrev 2010-06-14 12:03:18 följande:
    Just nu ligger flere av mina drömresemål i Norden. Nordkap, Norge, Färöarna och Island bland annat.

Någon gång vill jag åka till Nya Zeland.

Och jag rekommenderar absolut Sydamerika! :) 
    Åh! Har du varit där?? *avis*
    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • jentho

Mauritius i Iniska oceanen.

Varit där men vill absolut dit fler gånger när barnen växt upp lite.

• MissLillan

Jag hade gärna åkte med transibiriska nån gång i livet. Och Japan skulle jag vilja besöka.

• Shaun the sheep

Min dröm är en äkta amerikansk roadtrip! Bra musik i stereon, en fin cab (fast helst ny så man slipper oroa sig för att fastna i öknen) och bara massa väg framför sig. Det vore underbart!

På andra plats vill jag res till Italien, det har varit en dröm sedan jag var liten.

Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Agapi

Gud jag har såå många drömresor! Skulle oxå gärna göra en riktigt amerikansk roadtrip, men annars har jag alltid velat besöka fiji, mauritius och bora bora. Att vandra i riktig regnskog och åka på safari vore underbart oxå!

• Mummy

Gjorde min drömresa i vintras, så nu har jag flera som ligger som "nr2". Vill bl.a åka till sydamerika, australien och resa runt i Afrika.

• Taggiz

Min drömresa är att besöka Jerusalem. Så jag röstade på "Asien". Min drömresa på andra plats är Rom och därefter New York.

• MissLillan

Nästa år blir en drömresa av. Bila till Italien=)

Svar på tråden Ditt drömresmål!