Inlägg från: Superbia |Visa alla inlägg
  • Superbia

Berätta något pinsamt som hänt dig!

Låt oss få skratta lite, berätta något pinsamt som du har varit med om

Morten & Vidar 091029
  • Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!
  • Superbia
    Patricia Sandell skrev 2010-06-15 20:43:30 följande:
    Haha, han hade lite ångest över det. :P
    Förstår det, den var ju faktiskt riktigt illa
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    isolande skrev 2010-06-16 12:37:25 följande:
    Jag fick en rejäl magrush på stan en gång och var tvungen att stranda på en offentlig toa. Efter ca 10 min hör jag att folk börjar bli upprörda utanför och gnälla över att det tar tid. Jag sitter då med vågor av skitattacker och svettas som en gris, grön i ansiktet nära på att svimma.

Tillslut börjar folk knacka på dörren och kräva att jag ska komma ut! Jag svarar då, till att börja med lugnt och resonligt, att jag är sjuk och måste vänta lite. Detta lyssnar de inte på utan de utanför börjar skrika och härja. Hallå liksom?

Jag vrålade tillbaka och frågade om det inte var nog förnedrande att sitta fast på en offentlig toa med magsjuka? sen hotade jag med att komma ut och bajsa ner dom...

ganska jobbig/väldigt pinsam grej när det hände, men det är ju ganska roligt i efterhand oxå ;)
    Hahaha, gud vad hemskt (och faktiskt väldigt respektlöst gjort av de som var utanför)
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Anonyhm skrev 2010-06-16 12:40:00 följande:
    Min kompis ringde mig helt fördärvad i vintras. Hon grät och var hysterisk. Hon hade haft sex med sin nya pojkvän för första gången och han hade slaknat och börjat fnissa mitt i akten när han skulle ta henne bakifrån. Hon hade gammalt toalettpapper kvar i arslet. Hon skämdes så att hon höll på att dö. Jag skrattade så att jag höll på att dö. 
    Och detta berättade hon
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Anonyhm skrev 2010-06-16 12:45:15 följande:
    I upplösningstillstånd. Det var lite det som var det roliga. "Han kommer göra slut och berätta för alla" och sedan förklaringarna gråtandes "jag hade inte ens bajsat jag hade inte det jag fattar inte hur det kom dit jag hade inte bajsat!!"
    Hahahaha, fan vad jag skrattar IRL just nu
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Anonyhm skrev 2010-06-16 12:47:48 följande:
    Kan tillägga att han inte alls gjorde slut och berättade för alla De väntar nu sitt första barn och ska gifta sig. Självklart skämtar jag om att alla tänder på olika saker. 
    Har hon kommit över detta nu då?
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Anonyhm skrev 2010-06-16 12:50:38 följande:
    Ja, idag är det ett ganska givet skämt. Speciellt när jag efter ett par öl återskapar telefonsamtalet genom att förtvivlat gråta "jag harintebajsaaat" 
    Hähä, hon kommer aldrig slippa undan det här
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    isolande skrev 2010-06-16 13:18:18 följande:
    Hahahaha! jag DÖR vad kul med pappret, men det måste ju varit helt fruktansvärt för henne såklart Skäms

Det är så sjukt kul att höra sådana här historier tycker jag så här kommer en till, men den gäller min syrra.

Syrran hade haft en ONS med en ytlig bekant och de låg sked (nakna) på morgonen och småpratade lite. Han sa nåt kul vilket ledde till ett skrattanfall från min syrras sida OCH en riktig brakprutt rakt i magen på honom :)

Hon gick raka vägen ur sängen, klädde på sig och gick hem, så pinsamt tyckte hon det var...
    Vad tyckte han då?
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    isolande skrev 2010-06-16 13:44:02 följande:
    han va mer sådär  -öhh, men nej, du behöver väl inte gå än....vänta.... *dörren smälls igen*
    Hehe, om inte han tyckte att det var pinsamt så hade hon väl inte behövt gå.
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    SilverEmma skrev 2010-06-16 14:33:13 följande:
    Jag slår det...en pojkvän roade sig (eller roade mig rättare sagt) & var därnere & höll på. När det är som allra bäst (tjohooo) så lägger jag av en jätteprutt i ansiktet på honom. Jag dog. Killen bryter ihop & skrattar då att han inte fåt luft & jag vet inte om jag ska skratta eller gråta så jag gör både och. Dett var första helgen vi träffades....

Meeeeen, vi var faktiskt tillsammans i nästan två år efter det.

(nej, detta trodde jag aldrig att jag skulle avslöja...) Skäms
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
    Det borde väl ha varit en rätt bra isbrytare om inte annat, haha!
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Min högsta önskan skrev 2010-06-16 20:37:20 följande:
    Jag var väl runt 18-19, och bodde fortfarande hemma. Jag hade min dåvarnade pojkvän hos mej.
    Mina föräldrar och syskon skulle åka till mormor och morfar, men jag valde att stanna hemma.
    När de åkt tänkte vi såklart att vi kunde ju passa på att ha det lite skoj i sänghalmen. Vi behövde ju inte ens tänka på att vara tysta!
    Sagt och gjort..
    När vi håller på som bäst hör jag plötsligt en hög harkling från andra våningen,(mitt rum låg i markplan) och någon KLAMPAR ner för trappan.
    Snabbt som attan rusar jag upp och stänger sovrumsdörren. Ja, vi hade haft den öppen! Vi var ju ensamma hemma trodde vi!
    -Jag går ut och går, ropar pappa. Han hade suttit uppe i kontoret, och det ligger precis ovanför mitt rum! Han hade antagligen hört oss, och tyckt att det blev lite pinsamt att vara hemma

Kan säga att vi kom av oss där..
    Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
    Haha, en sån lyckades jag och mitt ex också med. Hörde efter en stund hur morsan gick omkring och visslade på övervåningen. Va fan, sluta smyg in genom ytterdörren då så att man åtminstone kan få chansen att vara tyst Skrikandes
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Dax för syskon skrev 2010-06-16 21:18:48 följande:
    Jag dejtade en kille ett tag för typ 8 år sen, var ruskigt kär i honom. Jag hade varit på krogen en kväll, åkte hem till honom efter (pruttfull) och sov. På morgonen skulle han jobba och jag sover vidare. När jag vaknar några timmar senare behöver jag gå på toa, har riktig bakismage och stans diarre. Efter toabesöket sover jag lite till och sen ska jag åka hem. Jag låser och lägger nycklarna i brevlådan, bakis som satan är jag. På bussen kommer jag på att jag glömde spola. Jag är 99% säker på det iaf. Det var helt vidrigt pinsamt, jag svarade aldrig mer när han ringde, jag vågade inte. Än idag vet jag inte säkert om jag spolade eller inte..
    Gud, mår fan dåligt av att tänka på det fortfarande.
    Det jobbiga är ju att du förmodligen gjorde det, det går oftast av gammal vana. Förstår att detta grämer dig
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    ankilii skrev 2010-06-17 00:27:29 följande:
     En kompis bodde i en vääääldigt vidrigt luktande lägenhet. Djuren bajsade och kissade inne och golven hade ruttnat av det osv...  Det luktade tom utanför lägenheten. När de skulle flytta så anlitade hon en flyttfirma. Hahaha tänk vilken chock flyttgubbarna måste fått när de kom dit! När de skulle lyfta tvättmaskinen på toan så va det en flyttgubbe som sprang ut i kvälvningar hahaha
    Men det var väl inte pinsamt, mest äckligt, haha!
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Rakad Apa skrev 2010-06-17 08:16:16 följande:

En kompis råkade ut för en pinsam händelse när han var runt 15 bast.
    Han var hos en vän som bodde hos sin moster, och han låste in sig på deras toalett och runkade till en porrtidning. Det han inte visste var att låset var trasigt, så när han höll på som bäst öppnar mostern dörren när han står där med snoppen i handen!
    Han visade sig inte där på ett halvår efter den händelsen... Cool

Haha, ja håller man på med sånt så får man allt skylla sig själv
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Diablo skrev 2010-06-18 08:48:58 följande:
    Detta hände i går när jag stod i kön med min fyraåring, på Ica. Jag hade klippt gräset dagen innan och fått ett lagom snyggt blåmärke på överarmen. Plötsligt får tösen syn på det och säger högt och ljudligt " Har pappa slagit dig där" Jag trodde jag skulle dö. Vi är väldigt fysiska hela familjen och brottas och busar! Men sambon är en mjukis och kan knappt döda en spindel. Men det blev ju helt fel. Ringde till min sambo och berättade att nu kunde vi inte handla på Ica mer! Barn är bara för härliga Men somliga har man fått för sina synder!!!
    Haha, antar att ni fick några konstiga blickar åt ert håll 
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    Diablo skrev 2010-06-23 09:20:11 följande:
    Affären är inget bra ställe för mej Min dotter som är fem är nu stolt storasyster och detta tar konstiga vändningar i bland. SÅ jag och den stora dottern var åter i affären och då får hon syn på en annan mamma med ett litet barn. Då säger hon stolt och högt: Min mamma har långa boppar för jag har en lilla syster Sant, sant, men det hade jag hälst behållit inom familjen!!!
    Barn är alldeles för ärliga
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    nickefiki skrev 2010-06-23 09:34:06 följande:

Jag var lite intresserad av en kille en gång, mest pga att jag just blivit dumpad av en annan. Jag åkte dit och satt och pratade med honom, och frågade lite nyfiket om han skulle kunna gifta sig med en sån som mig. Han trodde att jag friade och sa att han måste fundera på saken. Jag tyckte det var så pinsamt att han skulle ha fattat fel, så jag sa inget. Jag till och med ringde två dagar efter och frågade om han funderat färdigt. Han sa att han höll på att skriva ett brev till mig där han avböjde.

Hur dum kan man vara? Jag har ju ingen självbevarelsedrift alls. Det var ju tur att han inte var intresserad, tänk om jag gått så långt att jag gift mig med honom?

Det var i särklass det pinsammaste jag varit med om.

Haha, men varför ringde du upp honom igen om du tyckte att det var pinsamt?
    Morten & Vidar 091029
  • Superbia
    jelena2 skrev 2010-06-23 11:44:04 följande:
    Var ihop med en finne för hundra år sedan och jobbade dessutom med två finskor som absolut skulle lära mig säga "jag älskar dig" på finska. Jag övade hela dagen, kom hem och viskade det i pojkvännens öra. Som inte fattade nånting. Jag upprepade mig och inte hjälpte det, så till sist släpade han mig till sin morsa och bad henne översätta vad jag sa.
    Jag glömmer aldrig när hon, röd i ansiktet och ganska generad, talade om att jag lärt mig säga "jag rider på dig".
    Jag blir inte lätt generad, men då tyckte jag det var pinsamt...
    Hahahaha
    Morten & Vidar 091029
Svar på tråden Berätta något pinsamt som hänt dig!