• Honungsbiet

hur kändes det när du hade sex med kille?

Jag vill också bli påsatt...fantiserar och längtar

• Honungsbiet

TomJohn..ett tipps från mig. Om din fru har en Rabbit stav, testa den i rumpan. Du får garanterat en prostataorgasm Det går bra med en vanlig massagestav, men då måste du gnida den mot prostatan för att få en orgasm. Självklart ska man rengöra tjejernas leksaker efter dessa stunder.

• Honungsbiet

Att gnida tar några minuter, för mig är det så att först känns det inte så mycket men så helt plötsligt så börjar det bli jävligt skönt. Med Rabbiten så går det fort, men där måste jag dra ned hastigheten när det går, för annars blir det nästan obehagligt. Jag använder en mängd av glidmedel för att kunna föra in dildon i knulltakt.

• Honungsbiet
    Anonym (bli på satt) skrev 2013-10-06 11:14:36 följande:
    Har flera gånger haft en vibrerande dildo i min rumpa brukar rida av den när jag är ensam hemma min tjej brukar knulla mig med den mmm. skulle vilja bli på satt av en kille o suga av varandra tyvärr vet jag ingen som är likasinnad kan få knulla min tjej med . tycker om att slicka efter jag har sprutat i min tjej gott/ vart bor ni bi killar.
    Stockholm
  • Honungsbiet
    mannen66 skrev 2013-10-18 11:51:35 följande:
    Spännande.... Har testat men inte lyckats komma,,, tips? skicka pm

Är visst oinbjuden till ditt konto. Det som gäller är att använda glidmedel och vinkla upp staven mot prostatan. Jag knullat mig själv med staven och låter vibrationerna sköta resten
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?