Inlägg från: Anonym (Bisexuell kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bisexuell kille)

hur kändes det när du hade sex med kille?

Mr jonsson skrev 2017-04-22 00:30:05 följande:

Tja var går gränsen?? Jag har haft fina stunder med en plastbit i röven och har läst att en riktig snorre är än bättre . Men om man som jag ryser av tanken på att kyssas, krama, gosa med en kille och inte det minsta tänder på bögsexfilm. Jag vill bara testa om det går att höja njutningen än mer med en snorre som nu råkar sitta fast på en man. Är man då bi eller hetro?...osäker

Ja du låter väldigt osäker. Det finns ju en o annan kille som blir sugen, men som bangar i sista sekunden när det drar ihop sig. Eller att du får problem med potensen när det drar ihop sig till att knulla. Dessa är nog hetero även om de har lite öppensinnnig fantasi. Personligen så är ju mycket av upplevelsen just att det är en annan människa man har sex med som gör det så bra.

Dels att det är nån annan som styr, så man inte har 100% kontroll, men också det faktum att nån annan har skönt gör mig kåt. Att min röv mjölkar hans kuk... ljuden som han gör, känslan när man känner hans pung taktfast o hårt dunka när han bottnar. Alla de där sakerna gör ju en kuk bättre än en dildo. Men om du inte tänder ett dugg på bögporr, är det kanske så att du helt enkelt är en hetero som gillar prostatastimulans.

I vilket fall är det väl rätt lätt att lägga ut en annons på bc o testa om du känner sig sugen och tror att du kan hantera upplevelsen även om det slutar med att du inte gillar det. Risken som jag ser det är väl att du inte slappnar av, och slappnar man inte av när man har analsex är det verkligen inte skönt.
    Mr jonsson skrev 2017-09-28 15:10:45 följande:

Jag har kommit en bit framåt nu.....

Jaså. Berätta:)
    Mr jonsson skrev 2018-01-29 00:12:57 följande:

Jag har inte träffat någon sedan i höstas men däremot varit ute och sökt rätt partner som är öppen för att göra just det jag vill och har upprepad nätdialog med 3-4 snubbar som faller i smaken. Har man fått blodad tand och utvecklat en viss kräsen fantasi så tar man inte första bästa partner utan söker den som kan ge det man verkligen vill.

Ja det svåra är ju inte att hitta nån som vill ha sex med dig, det svåra är ju att hitta nån man själv vill ha sex med...
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?