hur kändes det när du hade sex med kille?
Tja var går gränsen?? Jag har haft fina stunder med en plastbit i röven och har läst att en riktig snorre är än bättre . Men om man som jag ryser av tanken på att kyssas, krama, gosa med en kille och inte det minsta tänder på bögsexfilm. Jag vill bara testa om det går att höja njutningen än mer med en snorre som nu råkar sitta fast på en man. Är man då bi eller hetro?...osäker
Dels att det är nån annan som styr, så man inte har 100% kontroll, men också det faktum att nån annan har skönt gör mig kåt. Att min röv mjölkar hans kuk... ljuden som han gör, känslan när man känner hans pung taktfast o hårt dunka när han bottnar. Alla de där sakerna gör ju en kuk bättre än en dildo. Men om du inte tänder ett dugg på bögporr, är det kanske så att du helt enkelt är en hetero som gillar prostatastimulans.
I vilket fall är det väl rätt lätt att lägga ut en annons på bc o testa om du känner sig sugen och tror att du kan hantera upplevelsen även om det slutar med att du inte gillar det. Risken som jag ser det är väl att du inte slappnar av, och slappnar man inte av när man har analsex är det verkligen inte skönt.