• Anonym (AA)

hur kändes det när du hade sex med kille?

Har visserligen bara haft oralsex med en kille. Började med att vi klädde av oss helt. Han frågade om jag ville börja och jag sa ja. Hans kuk var till en början halvslak men blev hårdare och hårdare i min mun, något som jag ofta tänker tillbaka på när jag runkar.

Jag sög honom ett tag, sen bytade vi och han fick suga mig, då han var mycket mera erfaren så var han såklart bättre, bland annat gav han mig min första deepthroat. Helt klart bästa avsugningen jag fått.

Efter det bestämde vi oss att köra 69:an, jag var på topp. Till slut kunde jag inte hålla mig utan sprutade i hans mun, han svalde allt direkt och det måste varit en del då jag avstått från att runka två veckor innan vi träffades.

Det hela slutade med att han runkade och kom över sin mage, tyvärr var jag ännu för oerfaren för att kunna suga honom till orgasm.

En väldigt trevlig händelse som jag ofta tänker tillbaka till, rekommenderar alla killar som är nyfikna att verkligen ta tag i det och prova, ni kommer inte ångra er.

• Anonym (AA)
    Anonym (J) skrev 2018-01-26 16:21:55 följande:

Det var verkligen en häftig känsla mär vi låg i en 69:a och sög av varandra tills vi sprutade i varandras munnar,och han avslutade med att han satt på mig.

Låter mysigt, hade varit kul att få höra ännu mer detaljer :)
Svar på tråden hur kändes det när du hade sex med kille?