Dröm eller verklighet?
Måste få fråga här, ni verkar så duktiga! har frågat andra, Men inte fåt något svar som känns riktigt. Detta hände för några år sedan. Mitt ex och jag hade nyss gått ifrån varann. Han är en psykopiat. Sant faktiskt. Nåja . Den här drömmen nu då. Jag gick och lade mig som vanligt. Mitt ex kom in efter en stund och klädde av sig och la sig i min säng. Jag blev alldeles kall, låtsades sova. Han kom närmare mig, kramade mig bakifrån, hårt. Tyckte det kändes rätt skönt. Sem kramade han hårdare och hårdare. Jag blev rädd, låtsades inte känna något, inte bry mig, hoppades att han skullesläppa men nej då, han bara kramade hårdare och hårdare, tills slut höll jag på att kvävas. Jag fick panik, sa nej, nej nej ännu högre. Så vaknade jag!! Helt sanslöst, jag hade ju varit vaken, jag hade ju legat och tittat på sängbordet, kollat kl, tiden stämde, alla saker på plats,allt var som de var, tapeten, rummet, ja allt var som det var. Jag var ju vaken, samtidigt som jag drömde!! Mitt ex var ju självklart inte där. Jag kollade men han var inte där..Herregud, jag var ju vaken, allt var som det skule vara, runt mig, allt, men jag måste ju ha drömt!Men hur kan man se allt som det är, vara där man är, prescis som det är, och sen inse att det ändå var en dröm. Eller var det verkligen inte verklighet... Jag fattar inget!