Inlägg från: Shaun the sheep |Visa alla inlägg
  • Shaun the sheep

HJÄLP! ska jag acceptera detta???? :'(

Kinya skrev 2010-06-16 10:45:46 följande:
    kalin: vilken trevlig människa du verkar vara då...
    Hon har även skrivit i en annan tråd, jag är nästan säker på att den togs bort eftersom så många blev helt chockade över vad hon skrev om dom stackars barnen... Det är helt sjukt vilka hemska människor det finns här på jorden. Man behöver inte ens gå så långt som till pedofiler eller psykopatmördare. (Blir väl anmäld nu, men det struntar jag i. Sånt jävla larv!)
    Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Shaun the sheep

Vet ni inte att Kalins sambo blev LURAD till att skaffa barn med barnens mamma? Ja jisses. Tänka sig. Inte en, utan TVÅ gånger

Det finns ju nåt som heter kondom för att skydda sig mot oönskade graviditeter. Men såna nymodigheter har han nog inte hört talas om. Stackars liten man. Lurad, va! Sicken liten puttinutt som glömde kådisen båda gångerna

Sluta dalta med karlfan. Barn är inte dumma i huvudet, dom vet nog att du inte gillar dom. Det ska dom inte behöva växa upp med.

• Shaun the sheep

Får jag fråga Kalin, VARFÖR du hatar dom så mycket? Dom har väl inte gjort dig nåt? Jag menar, du kan ju inte avsky någon du aldrig lärt känna? Jag förstår verkligen inte ditt tankesätt, hur mycket jag än försöker.

• Shaun the sheep

Jag måste säga att jag håller verkligen inte med Kalin i hennes åsikter, snarare tycker jag väldigt synd om hennes sambos barn. Men.
    Det betyder inte att andra har rätt att ifrågasätta hennes barndom, eller hennes föräldrar. Och precis som hon säger så har hon rätt att använvda internet till precis vad hon vill. Man måste inte ha barn för att vara medlem på familjeliv. Man behöver inte ens tycka om barn. Det finns flera som är medlemmar endast för att diskutera,
    och vad Kalin gör på familjeliv ska du Missisbit helt ärligt ge blanka fan i. Du behöver inte hålla med Kalin i hennes åsikter, men ge dig inte på hennes privatliv och prata om saker du inte vet nåt om.

• Shaun the sheep

Ja, man kan väl säga att Jag ångrar mig. Jag tycker det var fel sagt av mig. Håller inte med kalin i något hon sagt, men Jag förstår inte hur vuxna mobbare tänker. För det är precis det du är. Jag kan också må dåligt över att läsa såna inlägg, men Jag har vuxit ifrån behovet att trycka ner andra. Och om jag vore du skulle Jag sluta att försöka mästra folk. Låter obildat och patetiskt. Du behöver inte kalla mig för "lilla du" och liknande. Det om något är ett tecken på att man är väldigt osäker. Jobba på det istället!

• Shaun the sheep

Och om du inte bett om min åsikt struntar Jag i. Detta är det forum, som du säkert vet. Gillar du inte att blir ifrågasatt eller få kritik så är det kanske du som ska söka dig nån annanstans.

• Shaun the sheep

Missisbit:

Det jag menade var att när man uttrycker sig så, skriver "lilla vän" osv, så är det ju att försöka mästra någon. Och det tyder väldigt mycket på just osäkerhet. Anledningen till att jag vet det är att jag faktiskt själv varit sån,
    men jag försöker bättra mig. Självklart vet jag inte hur du är som person, det har jag heller inte påstått. Jag menar bara att det är så man framstår.
    Nåja, nu kan vi glömma det och gå vidare.

Svar på tråden HJÄLP! ska jag acceptera detta???? :'(