• gabbilw

Sjuksköterska som vill svara på lite frågor?

Gör en kort litet arbete till skolan där jag behöver svar på lite frågor!

Någon som vill hjälpa mig?
    Här är frågorna, du kan svara här eller på min fl-mail

Vilka är de vanligaste sjukdomar kring allergier och hudsjukdomar?

Vilka är de vanligaste diagnosmetoder man använder för att fastställa sjukdomstillståndet?

Vad kan göras i samhället för att förhindra allergier?

Vad kan man som gravid/förälder göra för att förhindra/förebygga allergier?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Sjuksköterska som vill svara på lite frågor?
  • Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg

Du vill alltså att man skall göra ditt skolarbete åt dig, förstår jag det rätt..?
    Tror du att det kommer att gå bra för dig framöver om du löser uppgifter på det viset?

Man kan ju hoppas det usk:a eller nåt du pluggar till, som inte kräver någon direkt översvallande intelligens.

SÄTT DIG NER OCH LÄS SKOLBOKEN ISTÄLLET!

FOLK ÄR SATAN!
  • gabbilw

haha va? nej jag ska intervjua en sjuksköterska!
    Jag försöker inte fuska nej.

gabbilw skrev 2010-06-15 18:54:53 följande:
    haha va? nej jag ska intervjua en sjuksköterska!
    Jag försöker inte fuska nej.
    I vilket ämne då skulle jag bra gärna vilja veta?

De där frågorna är inte på något sätt specifika för en "intervju med en sjuksköterska".

Det låter som en enklare uppgift specifikt på ämnet "Allergi" på typ usk- eller biträdeskurs.
    FOLK ÄR SATAN!
  • gabbilw

jag pluggar medicinsk grundkurs och ska göra en kort intervju inom allergier och hudsjukdomar.

Läser inte till uska mendenna kursen ingår i den utbildningen, ja

Så länge du inte kör med raka rör, berättar vad du pluggar och främst i vilket syfte ni skall ställa dessa märkliga frågor i en "intervju" med en sjuksköterska så tror (hoppas!) jag inte att någon seriös sjuksyster kommer att svara.

FOLK ÄR SATAN!
  • gabbilw

påstår du att jag ljuger?

Jag skrev ju att jag pluggar medicinsk grundkurs. Jag pluggar på distans och därför ser kursen säkert annorlunda ut än mot vad den gör när man sitter i skolbänken.

Dom "märkliga" frågorna har läraren själv skrivit som tips på frågor man kan ställa. inget jag hittat på själv

Du läser medicinsk grundkurs? Bara sådär? Bara den, ensamma lilla kursen?
    Okej...

Det man undrar är givetvis VAD det är du pluggar till, eftersom det enda man kan misstänka är usk:a, och det hävdar du att det inte är.

FOLK ÄR SATAN!
  • gabbilw

Jag pluggar upp gymnasiebetygen och eftersom de vanliga grundämnen inte räcker i poäng för att få ett slutbetyg måste jag fylla på med andra kurser. och eftersom jag funderar att plugga vidare inom sjukvård valde jag denna kurs för att känna efter om det va något för mig.

Svar på tråden Sjuksköterska som vill svara på lite frågor?