MIXER, Var finns det?
Hej,
Måste ut och köpa mixer för att blanda maten. Vill ha en liten och praktisk men ändå få pure av det.
Har ni några råd var jag kan få tag på en billig och bra??
Tack
Hej,
Måste ut och köpa mixer för att blanda maten. Vill ha en liten och praktisk men ändå få pure av det.
Har ni några råd var jag kan få tag på en billig och bra??
Tack
Braun gör bra mixerstavar som funkar kanon att göra barnmat med. Finns från ca 300 kr och uppåt i elfackhandeln.
Onoff/Siba mfl har dem, finns i olika storlekar och färger.
Eller den de säljer via TV shop, den verkar vara bra .
Magic bullet, har sett att dom säljer den på blocket.
Ja just det så heter den (:
Jag tycker den verkar jättehäftig men jag skulle nog aldrig köpa en.
Plus att allt är så himla bra och snittsigt på TV-shop när dom gjort detta 100000 ggr.
Varför inte köpa en stavmixer, dom älskar jag.
LinTra:
Är stavmixer bra? trodde inte det
Jag gillar dem.
Ett högt glas eller en tillbringare, lite frysta bäs, mjölk eller nått annat, sedan är det bara att köra.
Tyckte iofs att det va svårt i början innan jag kom på att jag måste "stämpla" med den.
Kanon för morotspureér mm.
KOlla tradera också...jag köpte en helt ny stavmixer med en massa tillbehör för 60 kr....
Jag föredrar stavmixer, men det ska vara den varianten som du kan skruva loss själva mixerdelen och köra i diskmaskin.
Magicbullet är suverän...MEN...det är en sirjiliard delar, och du hittar aldrig exakt den du ska ha. Men om du har koll på alla dina grejjer i köket så funkar det säkert bra.
Onoff, siba, elgiganten osv...kolla pricerunner så får du veta exakt vart du kan köpa den du vill ha oxå.