• Anonym (kåt)

Hur kåt kan man bli egentligen...

Ja jag börjar fundera om jag är översexuell eller nåt...så sjukt kåt hela tiden...

Fick mig ett rejält knull i natt, men den bästa orgasmen jag fått hittills...sen körde vi två gånger i morse....å nu har jag kört med min vibrator redan två gånger nu ikväll...Å sen ska vi ha sex ikväll när min kk slutar jobbet....Jag får ALDRIG nog....

Bra eller dåligt?!

• Svar på tråden Hur kåt kan man bli egentligen...
  • pikku my

Det är väl inte dåligt? ;)

• Anonym (kåt)

Nä inte dåligt kanske...men en smula jobbigt om man är lite i ofas....jag skulle lätt kunna a sex hela dagen lång..haha..då då blir det ju lite frustrerande när man inte får utlopp för det....men idag ska jug ju inte klaga iaf...

• pikku my

Utlopp för din lust kan du väl få på egen hand? :)

Om inte med din kk så kan du ju onanera hur mycket du vill! :)

• Anonym (kåt)

Jo å det gör jag oxå.....men känns inte riktigt som att det räcker till...behöver en kuk i mig Blir nästan bara mer kåt efter jag onanerat....

• pikku my

Provat med porr när du onanerar?

• Anonym (kåt)

Jo kollar typ alltid på porr när jag onanerar...men då blir man ju om möjligt ännu mer suuugen...hehe...ja det är inte lätt å vara jag!

• pikku my

Personligen så blir jag avtrubbad efter att jag kollat på porr, onanerat och fått orgasm.
    Men som sagt; bara att njuta på! Inget fel med stor sexlust!

• Anonym (*_*)

Man kan faktiskt ha ett "fel" i hjärnan som gör att man blir överkåt. Det går att åtgärda med oeration.

Men är det inget som stör är det väl bara att fortsätta.

• pikku my

Men allvarligt; stör det dig att du har stor sexlust?

Svar på tråden Hur kåt kan man bli egentligen...