• Anonym (Köpa dp?)

Ok att köpa sex?

Jag skulle vilja ha en trekant med 2 män och 1 kvinna. Det är inte så lätt att få till så nu funderar jag på att hitta någon kvinna som är villig att ställa upp mot betalning men...jag vet inte om jag tycker att det är riktigt ok. Hmm....jag vill väldigt gärna testa detta, åtminstone en gång. Jag har iaf en killkompis som vill vara med.
    Är det ok att köpa sex? Vad säger ni kvinnor? Ska jag slå till eller ska jag vara utan dp?

• Svar på tråden Ok att köpa sex?
  • Anonym (nope)

Försök få tag i en villig kvinna istället för att köpa en. Är det prostituerad du tänker köpa eller en "vanlig" tjej emot betalning? Du gör ju som du vill men jag är helt emot att köpa kvinnors sex. Mäns också för den delen. Är helt emot köpt sex. Kan man inte få tag på vanligt håll så kan man lika gärna vara utan.... Det finns säkerligen någon som är villig. Gäller bara att leta på rätt ställen!

• Förhoppningar

Köpa sex - prostitution - är dessutom olagligt. Så sörsök hitta någon som delar din fantasi. Jag tycker det skulle kännas bättre att veta att den jag har sex med gör det för att den vill det - inte för att den av olika orsaker behöver pengarna och kanske alls inte vill.

• Anonym (limm)

Nej jag tycker inte att det är ok, det är dessutom förbjudet att köpa sex.

Fundera på om du verkligen vill ha sex med någon som enbart har sex med dig för att få pengar, som kanske ligger där och tänker på vad hon ska göra för pengarna sen osv medan hon fakestönar. Hur skulle det kännas? Vill du verkligen vara en torsk som måste betala för att få till det? Att hitta en tjej som frivilligt och gratis ställer upp på trekant borde inte vara omöjligt så länge som ni är någorlunda socialt begåvade killar.

• Anonym

Köpa sex är INTE OK. Som sagt var, det ska väl gå att hitta nån som verkligen vill vara med. Inget roligt om en part har fått betalt.
    Ärligt talat var jag själv på vippen att delta i en sån här grej en gång med två bröder. Jag drog mig dock ur. Ibland än idag brukar jag tänka på att det skulle ha varit kul att ha gjort det. Men det var så att det var en tredje kille (en kusin) som ville vara med och honom gillade jag INTE, så därför blev det inget. Men de båda bröderna.....jag tror det hade blivit finfint.

Svar på tråden Ok att köpa sex?