• Sandy79

Pris på beg. barnvagn!?

Jag funderar på att köpa en Emmaljunga dou combi, eller ev en Brio. Vad är ett rimligt pris att betala för en beg. barnvagn egentligen? Den behöver absolut inte vara i nyskick bara den är välskött. Vad tycker ni? Vill inte betala för mycket eftersom ekonomin är "så där" !!

• Svar på tråden Pris på beg. barnvagn!?
  • Vero

Det beror på hur gammal den är, och hur välskött... Mellan 1000 och 4000 kr skulle jag tro. Beror också på hur mycket tillbehör du får med.

Vi fick våran Brio duo från år 2000 för 1500:-, vill man ha en nyare så får man betala mer... De flesta vi tittade på som var ett år gammal ville de ha 3000 - 3500 kr för.

• Hilti

Vi fikk våran Emmaljunga duo edge 03 modell med åkpåse og skötväska for 2500,-. Tror det er en bra pris

• Lilith

Vi köpte en Emmaljunga kombi från 1991 inklusive hårdlift, åkpåse, regnskydd, syskonsits, parasoll och nätkorg för 500:-.
    Den är ju ganska gammal men i jättebra skick.

• Joker

Vi fick en Brio kombi från 2000 inklusive lufthjul, hårdlift, regnskydd, myggnät, åkpåse och skötväska för 1200:-.
    Det beror nog mest på era krav om hur ny vagnen måste vara hur mycket den kostar.

• Venus

Jag har tänkt sälja min EL duo kombi -00, inköpt -01 för 2000 kr med tillbehör, har sett mig runt omkring och det är ungefär i den prisklassen denna vagnen ligger i... Men visst finns det ju billigare vagnar o dyrare, beroende på vad man är ute efter och dessutom vad ägarna till den tycker att de borde få för den...

• Mirris

Köpte min Briocombi -01 med regnskydd, nät o parasoll för 1500.. den är kanon!!
    Marinblå med vita prästkragar.

• Blivande mor

Vi köpte en teutonia duo-vagn från 2001 med alla tillbehör och lufthjul för 2400kr.

• GladaVirre

vart hittar man beg barnvagnar? och kaske lite annat?? tack!

• GladaVirre

jo...dte rä en bar sida...men jag missar alltid där..hehe

• Joker

www.annonsdirekt.se/ är en annan bra sida för begagnade vagnar. Sedan finns det också vissa butiker som säljar begagnade barnsaker.

• Toyya

Hej!

Vi köpte vår Brio kombi fr 97 för 600 kr. Då var ALLA tillbehör med, o är i jättefint skick. Lite solblekt är enda "defekten".
    Sedan fick vi lufthjul av en granne till säljaren för 100 kr! Fynd!
    Skulle tro man kunnat betala lite mer, men de flesta kanske vill ha 2000-talsvagn. De äldre ser ju inte så moderna ut precis...

• Madickeri

Vi fick vår Emmaljunga 98 el. 00 för 1000kr...

Svar på tråden Pris på beg. barnvagn!?