vad hade ni för väder på kanarieöarna i januari?
Funderar på att åka till Teneriffa i januari nästa år och är lite nyfiken på vad ni andra haft för väder där den årstiden/månaden. Sent i december/tididgt i februari går ju precis lika bra!
Funderar på att åka till Teneriffa i januari nästa år och är lite nyfiken på vad ni andra haft för väder där den årstiden/månaden. Sent i december/tididgt i februari går ju precis lika bra!
Får jag svara om jag var där i slutet av februari?
Ja gör det du
Första alternativet.
Storm, kallt och jävligt.
Snöstorm på teneriffa, vi var på lanzarote.
Var på Fuerteventura i februari och då hade vi mestadels sol och runt 25-28 grader.
vi har brukat vara där några veckor till månader mitten av dec- mitten av mars...
relativt ofta har vi haft 2-3 veckor super fint väder i sträck sedan fäljt av 1-2 veckor uselt eller åtmionstoine väldigt blåsigt, många regnskurar å en hel del moln fast det varvats med sol å ca 20 c mitt på dagen men inget solväder att tala om ändå då det blåst jäkligt kallt..
Vissa hotell kan ha väldigt lä område å då kan det vara ok ändå vissa dagar, verkar det iallfall att vissa ligger å pressar å springer å ta skydd för regnskurar å försöker sola igen.. har täcken påsig för att de är kallt å ändå vägrar lämna solstolen..
Var där med jobbet i början av januari för många år sedan. Vi hade sol och fint väder hela veckan, ca 20-25 grader på dagen. Men det var för kallt för att bada både i havet och i poolen som inte var uppvärmd.
Teneriffa för två tre år sedan. Kanonfint i slutet av januari. Enormt varma och sköna kvällar och dagarna var toppen.