• Anonym

Drömma att man har sex med sitt barn?

Vad betyder det? Jag drömde det i natt. Att jag hade sex med min son. Fast på ngt sätt  var han en vuxen tjej och jag var en kille. Jag visste i mitt drömhuvud att han var vuxen men ändå såg jag min lilla son framför mig. O jag drömde att jag hade sex med "henne". I samma veva som jag kom i drömmen flög jag upp ur sängen och jag känner mig så jävla äcklad!!

• Svar på tråden Drömma att man har sex med sitt barn?
  • Anonym

puff!              

• statisk

Det betyder ingenting. Ibland drömmer han helt vidriga saker som känns helt ok i drömmen!

En gång drömde jag att jag var en mördare som mördade en massa människor och malde ner dom i en blå köttkvarn. Inget jag skulle göra i verkligheten liksom.

Har drömt att jag haft sex med min bror också.

Inte heller något jag skulle göra i verkligheten.

• Anonym

Oroa dig inte, det betyder ingenting! Det är ju inte helt klarlagt varför man drömmer och varför man drömmer som man gör, men man har ju ingen makt över det och det är ju inget som påverkar det verkliga livet! Så se det som nåt konstigt som din hjärna kokade ihop och glöm det hela. Ha en bra dag nu!!

• Anonym

Jag vet inte vad det betyder men jag drömmer också många mysko drömmar. Att man har sex med kompisar eller sin egen far. Att man är otrogen med flera samtidigt, gruppsex med 10-15 personer samtidigt. Som sagt jag har drömt mycket konstigt och det mesta har jag drömt nu som gravid. Jag är verkligen ingen drömtydare och tror inte på sådant heller, men i drömmen går hjärnan igenom hjärnans uttryck som den fått under dagen. Du kanske har tänkt på sex under dagen, eller haft sex. Samtidigt som du umgås med din son under dagarna. Sen blandar hjärnan hej vilt under natten och då kan drömmarna bli väldigt otrevliga eller ibland även väldigt trevliga.

• Råttan

Jag förstår att du känner dig äcklad och chockad över en sådan vidrig dröm. Men det är just vad det är - en dröm. Jag har själv varit med om vidriga drömmar med familjemedlemmar inblandade och det är så jäkla obehagligt även om man vet att det är en dröm. Jag kände mig riktigt skyldig och äcklig kommer jag ihåg (länge sedan nu). Försök att strunta i det bara! Du är iaf inte ensam. Däremot att du erkänner en sådan dröm gör dig nog lite unik skulle jag tro, så hatten av för att du delar med dig så att andra med samma obehagliga drömmar vet att de inte är ensamma!

• BettanB

Vad spännande, men obehaglig dröm. Vad den "betyder" kan ingen annan än du få insikt i; drömmar kan tolkas, aldrig tydas. Ofta kan det vara ganska komplexa samband som knyts ihop i en dröm. Tycker dock inte att du behöver vara orolig eller må dåligt över din dröm, som andra skrivit är det knappast något du styr över.

Sorg i BettanMansion.
  • Anonym

Tack för era svar. Jag har haft skumma sexdrömmar förut, men aldrig om mitt eget barn.

Råttan; Nja, jag är anonym ju. Men jo, kanske det inte spelar ngn roll för de som läser som varit med om liknande drömmar.

• Anonym
    BettanB skrev 2010-06-19 10:44:17 följande:
    Vad spännande, men obehaglig dröm. Vad den "betyder" kan ingen annan än du få insikt i; drömmar kan tolkas, aldrig tydas. Ofta kan det vara ganska komplexa samband som knyts ihop i en dröm. Tycker dock inte att du behöver vara orolig eller må dåligt över din dröm, som andra skrivit är det knappast något du styr över.
    Nej ni har säkert rätt. Jag tror problemet till varför jag känner mig så äcklad är för att jag gillade det i drömmen. Och det kändes inte fel, jag passerade gränsen man aldrig någonsinn får passera, och jag tyckte inte det var fel. Jag flyttade oss undan fönstret så ingen skulle se, och jag tryckte inte in "den" helt för att inte ta sönder ngt, och jag tyckte hela handlingen var rätt i drömmen.

Det var nog inte själva händelsen som skrämde mig, utan hur mitt huvud tänkte i drömmen.
Svar på tråden Drömma att man har sex med sitt barn?