Skönt att fisa?
Detta händer: "Du blir uttittad för att rätt många tycker att det är nasty med tjejer som inte rakat armhålorna. Men bryr man sig inte om det så fine upp till var och en."
Något av det bästa som finns är att släppa morgonfisen tycker jag. Hela natten har magen samlat på sig gaser som måste ut och för min del blir det riktigt långa trumpetfanfarer varje morgon.
Är fortfarande så barnslig att jag tycker om att fisa i badkaret. En ljudlig prutt som vibrerar mot karet hörs enormt mycket!!
Ett pinsamt minne var när jag åkte tåg och kände att jag var bajjenödig vilket också gör att jag blir fisnödig hela tiden. Helst vill jag inte använda toaletten på tåget för att bajsa för den känns så sunkig och klaustrofobiskt liten. Eftersom jag satt själv på tv säten tänker jag att det är ändå ingen som märker om jag släpper en smygare och lukten den försvinner efter ett tag eller så kan den ändå inte härledas til mig. Jag släpper lös en smygare och den luktar rejält mycket och fortsätter att fisa ett par stycken. Precis efter jag släppt mig kommer en dam som ska ha min plats eftersom det visade sig att min plats var den bredvid istället och jag riktigt såg hur hon kände pruttlukten. Efter det var det bara att knippa igen tills jag skulle av tåget.