• Anonym (upskirt)

Basic instinc/upskirt

Fanns en tråd med en frågan om någon tjej visat f***an på tåget eller något sånt... Lånar lite av den tråden och ställer frågan..

Någon tjej/kvinna här som medvetet eller omedvetet gjort en Basic instinc eller bjudit på en upskirt mot någon som inte var din partner?? Kommit på dig själv med att sitta med benen lite för mycket isär och haft en åklådare som njutit av det du råkat eller medvetet visat? Hur kändes det, blev du kåt, generad? Var det med vilje? berätta..

• Svar på tråden Basic instinc/upskirt
  • KalleKn
    Anonym (nej) skrev 2010-06-22 22:45:39 följande:
    Bara jag som blir grymt äcklad av sånahär trådar där TS fiskar historier att runka till?
    Nej du är inte ensam om det. Har anmält en del men fl-moddarna tycker tydligen sånt är ok även om det är uppenbart att killen bara är ute efter runkmaterial.
  • Janice01
    KalleKn skrev 2010-06-23 09:37:47 följande:
    Nej du är inte ensam om det. Har anmält en del men fl-moddarna tycker tydligen sånt är ok även om det är uppenbart att killen bara är ute efter runkmaterial.
    Om man inte tål att läsa sådant här så har man väl inte på sexforumet att göra!
  • Anonym (upskirt)

Ni som inte vill läsa om sex och samlevnad, varför gör ni det för då? Det finns säkert många som inte vill läsa och som inte gör det just på grund av att de inte gillar det. Ni som inte gillar det, varför sitter ni och tvingar er till det? Det finns många trådar här inne som jag inte gillar, inte klagar jag för det, jag väljer att inte läsa sånt jag inte vill.. Det är liksom ingen som tvingar er.. Sen hurvida jag runkar eller inte till det som skrivs det ska ni skita i, men kan säga att det gör jag inte, även om diskutionen fascinerar mig..  Om man gämför med vissa andra trådar så tycker jag denna är ganska tam och "snäll"...

Vill ni inte läsa, snälla, gör det inte då..

• KalleKn
    Janice01 skrev 2010-06-23 09:43:25 följande:
    Om man inte tål att läsa sådant här så har man väl inte på sexforumet att göra!
    Jag har inga problem med att läsa det, när det är på rätt sajt, dvs inte här med tanke på deras egna regler.
  • KalleKn
    Anonym (upskirt) skrev 2010-06-23 11:06:41 följande:
    Ni som inte vill läsa om sex och samlevnad, varför gör ni det för då? Det finns säkert många som inte vill läsa och som inte gör det just på grund av att de inte gillar det. Ni som inte gillar det, varför sitter ni och tvingar er till det? Det finns många trådar här inne som jag inte gillar, inte klagar jag för det, jag väljer att inte läsa sånt jag inte vill.. Det är liksom ingen som tvingar er.. Sen hurvida jag runkar eller inte till det som skrivs det ska ni skita i, men kan säga att det gör jag inte, även om diskutionen fascinerar mig..  Om man gämför med vissa andra trådar så tycker jag denna är ganska tam och "snäll"...

Vill ni inte läsa, snälla, gör det inte då..
    Det handlar om att du uppenbarligen vill ha ut sexdetaljer av tjejer. Det är inte frågan om en diskussion eller nått sånt utan du är bara en trist runkpelle som är ute och fiskar här.

Jag diskuterar gärna sex och har gjort så enda sen r20_sos glansdagar.
  • Janice01
    KalleKn skrev 2010-06-23 12:21:40 följande:
    Jag har inga problem med att läsa det, när det är på rätt sajt, dvs inte här med tanke på deras egna regler.
    Så det finns regler för att man inte får skriva något som kan göra någen med en speciel fetish upphetsad?
  • KalleKn
    Janice01 skrev 2010-06-23 12:42:49 följande:
    Så det finns regler för att man inte får skriva något som kan göra någen med en speciel fetish upphetsad?
    Han fiskar ju. Det har inte med nån fetish att göra utan på det sättet det är skrivet.
  • KalleKn

Av det trådar jag anmält är det bara någon enstaka sådan här som fått vara kvar. 95% av det som jag har sett som överskridande av reglerna här har oxå blivit bortplockade (dock är det inte speciellt många i antal räknat) Det är dock en inkonsekvens som är duktig att låta en dom vara kvar då dom precis som den här är skrivna på ett sådant sett att det är uppenbart att personen bara är ute efter sexuella upplevelser från motsatta könet och just det att du efterfrågar, blev du kåt? Om du nu är geniunt intresserad så går det att hitta en frågeställning som är mer allmängiltig och skulle nu nån ha blivit kåt så kommer det fram.

• Janice01
    KalleKn skrev 2010-06-23 13:27:17 följande:
    Av det trådar jag anmält är det bara någon enstaka sådan här som fått vara kvar. 95% av det som jag har sett som överskridande av reglerna här har oxå blivit bortplockade (dock är det inte speciellt många i antal räknat) Det är dock en inkonsekvens som är duktig att låta en dom vara kvar då dom precis som den här är skrivna på ett sådant sett att det är uppenbart att personen bara är ute efter sexuella upplevelser från motsatta könet och just det att du efterfrågar, blev du kåt? Om du nu är geniunt intresserad så går det att hitta en frågeställning som är mer allmängiltig och skulle nu nån ha blivit kåt så kommer det fram.
    Men kan du inte berätta nu vad det är som tycker bryter mot forumets regler och i så fall vilken regel det bryter mot! Kollade igenom förut och kan inte se någon regel som bryts.
    Visste du föresten att många kvinnor och män är inne här och läser just för att bli lite kåta innan dom onanerar, fanns en tråd om just det för nåt år sedan.
  • Anonym (nej)
    KalleKn skrev 2010-06-23 12:26:32 följande:
    Det handlar om att du uppenbarligen vill ha ut sexdetaljer av tjejer. Det är inte frågan om en diskussion eller nått sånt utan du är bara en trist runkpelle som är ute och fiskar här.

Jag diskuterar gärna sex och har gjort så enda sen r20_sos glansdagar.
    Precis..  Frågorna TS ställer "blev du kåt? hur gammal var du? oohh..härligt.. hade du gillat om han börjat ta på sin hårda kuk?" my god.. Gå in på nån porrsajt istället!!

Jag hänger gärna här i forumet, diskuterar mer än gärna sex och samlevnad. Men när nån snubbe bara vill dra ur tjejer nåt att fantisera om blir jag rätt less faktiskt.
  • Anonym
    Anonym (nej) skrev 2010-06-23 14:30:40 följande:
    Precis..  Frågorna TS ställer "blev du kåt? hur gammal var du? oohh..härligt.. hade du gillat om han börjat ta på sin hårda kuk?" my god.. Gå in på nån porrsajt istället!!

Jag hänger gärna här i forumet, diskuterar mer än gärna sex och samlevnad. Men när nån snubbe bara vill dra ur tjejer nåt att fantisera om blir jag rätt less faktiskt.
    Det är som dagt frivilligt att svara och skriva inlägg..
  • Anonym (fcuk)

Visst det finns runkpellar men det verkar även finnas en hel del personer (i det här fallet tjejer) som gärna berättar om sina upplevelser. Det är väl gott nog och anledningen till att den här tråden finns. Övriga kan ju läsa trådar om amning och blöjbyten istället.

• KalleKn
    Janice01 skrev 2010-06-23 14:17:52 följande:
    Men kan du inte berätta nu vad det är som tycker bryter mot forumets regler och i så fall vilken regel det bryter mot! Kollade igenom förut och kan inte se någon regel som bryts.
    Visste du föresten att många kvinnor och män är inne här och läser just för att bli lite kåta innan dom onanerar, fanns en tråd om just det för nåt år sedan.
    Det framgår tydligt av det jag skrivit vad det handlar om. Vill man hålla på med sånt så finns det bättre sajter för den saken. Men visst, vill fl ändra sina regler och göra om det här till en sex & kontaktsajt så är det upp till dom, men som det är nu så är det inte så.
  • Anonym (nej)
    Anonym (fcuk) skrev 2010-06-23 14:40:30 följande:
    Visst det finns runkpellar men det verkar även finnas en hel del personer (i det här fallet tjejer) som gärna berättar om sina upplevelser. Det är väl gott nog och anledningen till att den här tråden finns. Övriga kan ju läsa trådar om amning och blöjbyten istället.
    Haha jo oj vad mycket svar denna tråd fått.. citerar TS själv; "Trode det skulle vara mer tjejer/kvinnor som njöt av att bli beskådade, haha nästan så nöjet med att titta på fina flickor försvinner nu haha.."
  • Anonym (Aldrig)

Det är skillnad på fantasi och verklighet ja, TS.

Det kan vara en eggande fantasi, där man kan styra följderna själv.
    I verkligheten skulle jag aldrig utsätta mig för de eventuella följder som faktiskt KAN inträffa; Det finns idioter därute som skulle kunna tycka att man förtjänar att bli utsatt för övergrepp eller rentav våldtäkt, om man visar upp sig medvetet på det viset.
    Den trista verkligheten ser ut så. 

Vi kvinnor är det svagare könet fysiskt, och jag skulle därför aldrig utsätta mig för sådana eventuella följder. 

• Anonym (upskirt)

ja, det är skillnad på verklighet och fantasi, därför det är också intressant hur många som fantiserar om det men som inte vågar..

Är väldigt intresserad av hur olämplig denna tråd är i sex forumet så har gjort en anmälan, så nu får vi se om den försvinner inom kort..

Och om jag tänder på ämnet "kvinnor som råkar visa för mycket med eller utan vilje(helst med vilje)".. Mjo det gör jag och tror inte jag är ensam om det.. Menar nu inte blottare eller olagligheter...

• Schannachz

Då tråden har spårat ut, stänger vi den tillsvidare.

Svar på tråden Basic instinc/upskirt