trebarsmamma skrev 2010-06-22 17:05:38 följande:
nä vi har varit hos logopeden två tre gånger med han, jag skulle vilja gå 1 gång i veckan med han så han lär sig och jag också hur man tecknar och kommer in i det, sen att de skickar oss vidare till olika utredningar som ni skriver. jag har inte äns fått en ny tid till han, och det va 2-3 veckor sen vi va där, de vill att jag ska bara göra tecken här hemma, sen komma tillbaka till logopeden efter 2 månader så de ser hur mycket han lärt sig,
vi va där för 6 månader sen och sen gick jag på tecken kurs, sen fick jag komma tillbaka nu och de kolla hur vi gör hemma med tecken och hu rvi anväder tecken, och min son hade inte äns blivit lite bättre på att tala, han kan inte tala. förutom mamma och pappa. sen så klarade han inte testet på bvc så de skickade oss till hörsel på sjukan och de kunde inte säga nått så vi sk ai höst få komma tillbaka och göra det igen, fattar att de inte gör nått mera än så. jag va på dom sen han va 3 år och sähära långt har de kommit.
Säger som till alla andra som har barn med behov av särskilt stöd. Gapa o skrik. Skicka din man, för tyvärr får en man mer gehör.