• parentesen

Ensam med en 6-årig pojke och födde en till

35 år gammal fick nyligen en till pojke efter en viss relation till en som inte ville
    att hon skulle föda hans barn! Vad ska omgivningen tro och säga om den morsan!?

Chansen att ens snabb-dejta en ny man blir ju minimal! Det roliga som varade så kort tid, det kommer ju inte tillbaka på länge (om hon inte smiter ut och "roar" sig).

Så sorgligt att höra att denna typ av urgamla dilemma sker i dagens samhälle.
    Som de ska lida då saker och ting går dem emot, som sjuka barn, fattigdom och förmodligen mycket lidande och sparsamt med lycka eller glädje!

Vissa människor är inte kloka - nej, de är riktigt tokiga och låter verkligen "naturen" (sexlussten och dess impulser) styra deras liv och framtid, som inte finns för dessa galningar...

Vad hon ska ångra sig...

• Svar på tråden Ensam med en 6-årig pojke och födde en till
  • Licens To Kiss

Tror hon är världens lyckligaste och vad folk säger??? Tycker inte hon ens ska fundera på vad folk tycker för folk ska skita fullständigt i de, typ.

Älskar mina barn! Dotter född 2001-10-21 och Son född 2010-01-30
  • mia maria

Jag är 31 år o har en 6-åring, o fick en till liten bebis i höstas! Och jag är helt ensamstående - o jag ångrar mig inte alls, varför skulle jag??? Jag är världens lyckligaste mamma till två underbara söner!!

Varifrån har du fått att man lever i fattigdom o med sparsamt med lycka o glädje bara för att man är ensamstående? Det var det dummaste jag har hört!!

Vad vill du med denna tråden egentligen, undrar jag...??

• kathy 75

Jag förstår inte heller vad det är du vill ha sagt. Hon är troligen vuxen nog att bestämma själv om hon vill ha mer barn. Lever själv som ensamstående och har gjort det hela tiden. Vet inte viken värd du lever i, men fattigdom och sparsamt med lycka och glädje är inget som jag känns vid.
    Gör henne en tjänst och sluta och lägg dig i hennes liv!

Svar på tråden Ensam med en 6-årig pojke och födde en till