• Anonym (En son tack)

hur gör man en pojkbebis?

Eftersom folk är så som dom är lägger jag denna tråd anonymt!

Har 3 underbara döttrar och vill nu ha en son! En dotter är lika välkommen givetvis..

Men nu till mig fråga.

Hört massa olika tips på hur man får till en pojkbebis.. Men har någon lyckats med något knep?

Och är det sant att vissa killar inte har flickspermier resp pojkspermier?

Ni som fött 3 av samma kön vad blev 4?? 

Tips på pojkbebis mottages! :D
    Och ni andra ner klankare, gör er ikke besväret! 

• Svar på tråden hur gör man en pojkbebis?
  • JessiWill

Hur man får en pojkbebis? Eftersom det inte finns ngr sätt som ger en ett viss kön så knullar man sen har man en 50% chans att få en pojke..

Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Anonym (En son tack)
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-21 22:00:15 följande:
    Hur man får en pojkbebis? Eftersom det inte finns ngr sätt som ger en ett viss kön så knullar man sen har man en 50% chans att få en pojke..
    Jo tack det vet vi!
    Men som jag skrev...Inga ner klankare i denna tråd tack. 
  • JessiWill

Anonym (En son tack) skrev 2010-06-21 22:01:22 följande:

Jo tack det vet vi!
    Men som jag skrev...Inga ner klankare i denna tråd tack. 
    Det var inget nerklankande. Rent logiskt har man sex sen får det utgöra vad för barn man får ^^
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
  • Anonym (En son tack)
    Jessiicaa89 skrev 2010-06-21 22:02:23 följande:
    Anonym (En son tack) skrev 2010-06-21 22:01:22 följande:Det var inget nerklankande. Rent logiskt har man sex sen får det utgöra vad för barn man får ^^
    Nämen vad bra att du sa det....För det visste jag ju inte! :O
  • Anonym (Hur ofta!)

Det är ju en faktor till förutom att pricka rätt dag och det finns ju de som tillämpar denna metod och fått varannan flicka och varannan pojke. Efter som pojkspermierna inte bara är snabbare simmare utan även går lite snabbare att tillverka så skall man när ÄL-veckan närmar sig, ha sex varannan dag. Medans om man vill ha en flicka så ska man ha hållt på utlösningen en vecka och endast ha sex en gång, en till två dagar innan ÄL

Och läser man i tråden så finns det ju några som tydligen haft sex ofta och fått pojkar....

• Anonym (väntar pojke)

Hej jag har tre döttrar och väntar nu en pojke...hur vi gjorde vet jag inte riktigt men det tog sig på första föröket, den snabbaste av de alla. Vi hade sex ca varannan dag och hade det nog from. 5 dagar innan ägglossning tills ja jag vet inte men säkert till mens:)

Lycka till i babis verkstaden. Förresten var det ingen medveten strategi för att få en pojk mer för att bli gravid men kul är det.

• Anonym

Jag fick pojke först, sen en flicka, och nu sist en pojke så om det blir nr 4 vore det spännande troligen en flicka om ordningen stämmer
    Syrran fick me, först  flicka och nu en liten pojke.. 

• Anonym (En son tack)

så om man ha sex varje dag 1 vecka innan äl och bakifrån borde man öka oddsen för en pojk en aning iaf då ? :)

• Anonym
    Anonym (En son tack) skrev 2010-06-22 00:34:32 följande:
    så om man ha sex varje dag 1 vecka innan äl och bakifrån borde man öka oddsen för en pojk en aning iaf då ? :)

Kan ju säga att vi har inte alls ofta sex.... då menar jag iiiiinte ofta kanske 1-2 gånger i månaden, tror att det helt enkelt beror på mannens sperimer och kvinnans ägg... ett helt universum, som man inte ska mixtra i.. det blir vad det blir...
    Det är ju det unika med barn en liten varelse man skapat tillsammans, oavsett om det är pojke eller flicka...

Om man verkligen vill ha ett bestämt kön, vaför inte adoptera? det finns massor av oönskade barn ute i världen som lämnats av olika skäl!
  • Anonym (En son tack)
    Anonym skrev 2010-06-22 09:38:18 följande:
    Kan ju säga att vi har inte alls ofta sex.... då menar jag iiiiinte ofta kanske 1-2 gånger i månaden, tror att det helt enkelt beror på mannens sperimer och kvinnans ägg... ett helt universum, som man inte ska mixtra i.. det blir vad det blir...
    Det är ju det unika med barn en liten varelse man skapat tillsammans, oavsett om det är pojke eller flicka...

Om man verkligen vill ha ett bestämt kön, vaför inte adoptera? det finns massor av oönskade barn ute i världen som lämnats av olika skäl!
    Jojo, men undrade bara om någon testat alla knep som de spekuleras i.. Vore ganska intressant. Och adoptera är en helt annan sak.

och som jag skrev så är inte en till flicka oönskad. friskt barn är de ända man önskar oavsett kön. Men men  
Svar på tråden hur gör man en pojkbebis?