• Anonym (ONS)

One night stand, en liten fråga

De andra gånger jag haft one night stand, har det alltid avslutats med i princip en snabb kram (om ens det) och "tack och hej".

När jag var ute i torsdags träffade jag en kille, och morgonen efter när jag skulle gå, kramade han mig flera gånger, pussade mig flera gånger, och sa "vi hörs väl av?"

Så nu undrar jag, hur hade ni tolkat det han gjorde och sa?

För mig är det ett helt nytt scenario efter ett one night stand. Är det tänkt att jag ska höra av mig? Vi bytade mobilnummer.

• Svar på tråden One night stand, en liten fråga
  • Fikabröds Kungen
    Anonym (ONS) skrev 2010-06-21 12:18:47 följande:
    De andra gånger jag haft one night stand, har det alltid avslutats med i princip en snabb kram (om ens det) och "tack och hej".

När jag var ute i torsdags träffade jag en kille, och morgonen efter när jag skulle gå, kramade han mig flera gånger, pussade mig flera gånger, och sa "vi hörs väl av?"

Så nu undrar jag, hur hade ni tolkat det han gjorde och sa?

För mig är det ett helt nytt scenario efter ett one night stand. Är det tänkt att jag ska höra av mig? Vi bytade mobilnummer.
    Jag tycker helt klart du ska höra av dig till han igen om du vill träffa han igen..

För han har ju tydligt deklarera att det fanns en attraktion hos dig även när han va bakis/nykter.
    Så ge det en chans ni kanske är varandras stora kärlek Solig

Lycka till
  • Anonym

Hur vill du göra? Gör så!

• AndromedaA

Ring hans föräldrar och presentera dig som hans nya flickvän!

• Anonym (ONS)

Ja jag vet inte. Jag hade ju bara förväntat mig ett "tack och hej". Väntar nog några dagar, ser vad som händer. Annars hör jag nog av mig till helgen. Ska ut o dansa på lördag
    Tack för era åsikter.

• Anonym (ONS)
    Anonym (s) skrev 2010-06-21 17:59:02 följande:
    Ååh vad spännande
    Vilket är spännande? Att han gjort mig förvirrad? Haha...
  • Snowman

varför on night stand för `? varför inte hitta något seriöst :)

• Anonym (ONS)
    Snowman skrev 2010-06-21 18:17:26 följande:
    varför on night stand för `? varför inte hitta något seriöst :)
    Bara för att man är singel behöver man inte leva i celibat.
  • Anonym (mja)

Jag har faktiskt blivit ihop med två av tre pojkvänner (som jag alla varit tillsammans med i många år) efter att jag just trodde att de bara skulle bli just det. Några har blivit goda vänner utan något sexuellt alls senare om det inte känts rätt. Några just sådär tack och hej.

Finns inga regler har jag upplevt. Känn bara av vad som känns rätt och du vill. Vill du inte träffa personen mer så var rak men trevlig med det, tycker jag.

• Anonym (mja)

Kan ju vara så också att han tyckte att ni hade bra sex och därför tänkte att varför leta någon ny varje helg och riskera galningar om man kan få en trevlig kk!

• Lillsnufflan

Vill du träffa honom igen? I så fall ringer du honom. Vill du inte träffa honom igen? I så fall ringer du honom inte, och om han ringer tackar du så mycket för senast men säger att du inte är intresserad av ett förhållande.

• Anonym (ONS)

Jag träffar honom mer än gärna igen. Jag vill inte ha ett förhållande, men gärna en KK om det skulle vara ett alternativ.

Jag tror nog jag hör av mig, låta det gå några dagar först bara?

Är det fånigt om man skickar ett sms nått i stilen med:  "tack för sist, när ska vi ut och dansa nästa gång?"

Eller andra förslag på ett trevligt sms man kan skicka?

• AndromedaA
    Anonym (ONS) skrev 2010-06-22 00:08:45 följande:
    Är det fånigt om man skickar ett sms nått i stilen med:  "tack för sist, när ska vi ut och dansa nästa gång?"

Eller andra förslag på ett trevligt sms man kan skicka?
    Jag tycker det ser bra ut. Inte mer fånigt än sammanhanget kräver. Om du verkligen vill ha ett förslag skulle jag föreslå att du byter ut "sist" mot "senast". Men det har nog ingen avgörande betydelse

Lycka till!
  • Anonym (ONS)

Jag ger det några dagar, sen skickar jag nog ett halvflörtigt sms med en text som får honom att förstå att jag vill göra om det.

• Fikabröds Kungen
    Anonym (ONS) skrev 2010-06-22 09:41:20 följande:
    Jag ger det några dagar, sen skickar jag nog ett halvflörtigt sms med en text som får honom att förstå att jag vill göra om det.

Helt rätt
    Go Girl
  • Anonym (ONS)
    Fikabröds Kungen skrev 2010-06-22 10:10:20 följande:
    Helt rätt
    Go Girl
    Tips på vad jag ska skriva?
    Vad hade du nappat på? (ur en mans perspektiv tänker jag nu )
  • Dyvandi
    AndromedaA skrev 2010-06-21 12:29:05 följande:
    Ring hans föräldrar och presentera dig som hans nya flickvän!
    Skrattande
  • Fikabröds Kungen
    Anonym (ONS) skrev 2010-06-22 10:39:14 följande:
    Tips på vad jag ska skriva?
    Vad hade du nappat på? (ur en mans perspektiv tänker jag nu )
    Ja du de är ju skitsvårt då alla är olika men de som antagligen hade funkat på mig hade varit typ.

Hej Snygging Hade du lika trevligt som jag senast ?
    Lust att ses igen en dag ute på motorstadion så kan vi avsluta kvällen ute?

Fast de är nog bättre om du väljer denna iställe för motorstadium
    Lust att ses igen över en picknick å kanske en krogkväll`?

Hur mycke vet du om han ?

Gillar han footboll så fråga om han vill haka på till nån sportsbar å chilla lite
  • Ljushuvud

Utan att ha läst några svar,,  Det finns ju de som faktiskt har känslor trots ett "one night stand",, att det faktiskt betyder något. Utan att man måste gifta sig, men ändå.

• Anonym

Vaknade tidigt på morgonen,mitt "hemsläpp" höll på med att smyga på sig kläderna för att dra hem. Stoppade henne och bjöd på frukost,idag 16år senare är det oftast "hon" som bjuder mig på frukost .

sens moral..man vet aldrig Solig

Svar på tråden One night stand, en liten fråga