• MajvorF

Är din partner lik din pappa – få goodie bag!

Är du tillsammans med en man som är lik din pappa? Eller är du lik hans mamma? Tidningen MåBra söker par till en artikel som ska handla om att vi ofta blir kära i någon som påminner om våra föräldrar.
    Har du lust att vara med och berätta vad du föll för hos din partner och på vilket sätt han/hon är lik din förälder – hör av dig. Vi tar jättefina proffsbilder på er och som tack för hjälpen får du en goodiebag med skönhetsprodukter.
    Mejla: anki.sydegard@aller.se eller ring 08-679 46 24

• Svar på tråden Är din partner lik din pappa – få goodie bag!
  • SilverEmma

Synd att det bara gäller föräldrar..min sambo är galet lik min bror! Han har alltid varit min hjälte så det var kanske inte så konstigt att jag blev kär!

Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • MajvorF

Märkligt nog är du inte den första som kontaktar mig som blivit kär i en brorsa-kopia. Jag börjar undra om vi inte ska ha med det också i reportaget. Kan du inte mejla mig på anki.sydegard@aller.se? /Anki MåBra

• SilverEmma
    MajvorF skrev 2010-06-22 10:15:14 följande:
    Märkligt nog är du inte den första som kontaktar mig som blivit kär i en brorsa-kopia. Jag börjar undra om vi inte ska ha med det också i reportaget. Kan du inte mejla mig på [email protected]? /Anki MåBra
    Fixar det senare idag! (jobbar nu...typ)
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • DalaPetra

Bara för att förtydliga, menas det fysisk likhet eller till sätt osv?

• Tröttimössan

Menar ni likhet fysiskt eller i sättet? Min kille påminner mycket om min pappa till sättet och tillvissdel till utseende. Fast far min lever inte längre

Mvh Hanna

• MajvorF

Det handlar främst om fysisk likhet, även om det är intressant med likhet i sättet också.

• DalaPetra

Till utseende är väl enda gemensamma dem emellan hårfärgen.
    annars är det lite till sättet jag tycker de är lika. Maken är lite som min far och lite som min morfar i sitt lugn och glädje och väldigt lång stubin m.m.

Svar på tråden Är din partner lik din pappa – få goodie bag!