• AKJ71

Mammor i Karlskoga med omnejd?

För drygt ett år sedan flyttade jag till kärleken i Karlskoga och vi har nu en helt underbar liten kille på nästan 5 månaderGlad Dessvärre har jag varken min släkt eller vänner häromkring och pg a svininfluensan blev det inga föräldragrupper heller.
    Jag är inte ensam och olycklig (jag har vänner, men inte så många på "fikaavstånd") men det hade varit roligt att lära känna lite andra mammor häromkring, som gärna är 30+!

• Svar på tråden Mammor i Karlskoga med omnejd?
  • ingensignatur

Har inte så små barn o är heller inte 30+ men bor i karlskoga så jag säger Hej iaf :)

• DeBubba

Hej.

jag är också nyinflyttad i Kga, Har bott här ett år ca. Jag o min sambo flyttade hit pga av jobb och har ingen släkt här. Vi har en dotter på 11 månader och en liten på väg, men det är välldigt tidigt så jag håller mig annonym här . Vart i från är du från början?

• Jojjo

Jag är inte 30+ men bor i kga med två barn (drygt 3 år och snart 9 månader) och man. Välkommen hit=)

• Smultronmums

Jag utökar gärna bekantskapskretsen då jag bara bott i stan ett par år. Jag har en son på drygt 5 månader och är själv lite över 30.

• DeBubba

Vad kul att det finns fler

• AKJ71

Hej på er andra!

Jag är 38 (fyller 39 till hösten). Vart har åren tagit vägen.......?Förvånad
    Vår lille kille "fyller" 6 månader nästa vecka. Det har också gått jättefort!
    Min sambo börjar sin semester nästa vecka och jag ska jobba nästa vecka. Det kommer nog att kännas lite konstigt, men det är ju bara en vecka så det kan nog bli roligt förhoppningsvisGlad

• DeBubba
    AKJ71 skrev 2010-07-13 22:33:48 följande:
    Hej på er andra!

Jag är 38 (fyller 39 till hösten). Vart har åren tagit vägen.......?Förvånad
    Vår lille kille "fyller" 6 månader nästa vecka. Det har också gått jättefort!
    Min sambo börjar sin semester nästa vecka och jag ska jobba nästa vecka. Det kommer nog att kännas lite konstigt, men det är ju bara en vecka så det kan nog bli roligt förhoppningsvisGlad
    Jag svarade aldrig på ditt mail

Nu är jag på semester tills vecka 30 så jag skriver mer då
  • Mollan26

Hej, jag flyttade hit från Borås -06. Är 26. Två barn.

• KarinA

Hej!
    Jag flyttar till Karlskoga med sambo och bebis nu under hösten! Sonen är fem månader och är själv snart 30. Skulle också tycka det var kul att lära känna andra mammor, så blev väldigt glad när jag såg den här tråden Glad. Jag hoppas vi kan få gå med i någon föräldragrupp, ska ringa bvc och kolla. Någon som vet om dom har kommit igång igen?

Svar på tråden Mammor i Karlskoga med omnejd?