• Angeliqan

Vad gör ni på er bröllopsdag?

Vår bröllopsdag närmar sig och det hade varit roligt att få lite tips på vad andra gör på sin bröllopsdag.

Vi brukar gå ut och äta på någon mysig restaurang och gå på bio efteråt. Men jag tycker att det känns lite uttjatat, det känns så "vardagslikt" även fast det är lyx med barnvakt när man är iväg.

Så gott folk vad gör ni för mysigt på era bröllopsdagar?? Hjärta

• Svar på tråden Vad gör ni på er bröllopsdag?
  • Lillsnufflan

Vi är nog inte heller så orginella, tyvärr. En god middag på resturang och kanske en övernattning på hotell om vi har råd.

• JAG är BÄST

Så vi firar allt vad om hör till på ett nyår. Det är sååååå enkelt för oss. Vi behöver aldrig fundera på vare sig mat el skumpa,el annat.
    Det faller sig så naturligt juFlört

• lövet2

Vi firar bröllopsdag i mellandagarna, så vanligen glömmer vi helt enkelt bort den. Men i fjol bestämde vi oss för att fira bröllopsdagen på semestern i stället, och då lejde vi barnvakt i ett dygn och åkte bort. Pizzeria och ett öltält var helt i vår smak!

• 071001

Gått ut och äitit de flesta gångerna. Förra året var vi bara hemma för det var på en tisdag eller nåt så vi orkade inte fixa barnvakt för att gå ut.

• Angeliqan
    JAG är BÄST skrev 2010-06-22 13:04:37 följande:
    Så vi firar allt vad om hör till på ett nyår. Det är sååååå enkelt för oss. Vi behöver aldrig fundera på vare sig mat el skumpa,el annat.
    Det faller sig så naturligt juFlört
    Haha, vad smidigt. Då är det ju alltid fest på er bröllopsdag
  • Angeliqan

Det verkar ju som de flesta "bara" går ut och äter. Kanske inte är så knasigt iallafall

Eftersom vi firar vår bröllopsdag redan på torsdag så kommer det inte bli någon övernattning nånstans för midsommar är dagen efter och då har vi fullt upp...

• Cecese

Ingenting för det mesta, oftast glömmer vi bort det helt. Förra året lyxade vi faktiskt till det med att äta pizza och sen gå på auktion. Barnvakt till barnen är jättesvårt och med 4 barn så blir det inte så mycket firande.

Mamma till ♀-98, ♀-03, ♂-06 och ♂-08
  • LabLover

Vi gifte oss 4 juli så vi firar varje år med släkt och vänner hemma hos oss (bor i Sverige) och 304 miljoner amerikanare i USA 

♥ Underbara döttrar födda 2005 & 2008 ♥
Svar på tråden Vad gör ni på er bröllopsdag?