• Nicky

String bikini på stranden

Nu är sommaren här. Någon som törs eller föredrar att använda string bikini? Man ser det sällan här i Sverige, men ibland har man väl sett det. Något som du använt eller skulle kunna tänka dej?

• Svar på tråden String bikini på stranden
  • Nifelheim

Jag skulle utan tvekan VÅGA visa mig i stringbikini (JAG slipper ju se min rumpa, det är ju andra som får se eländet). Men jag skulle aldrig göra det ändå. String ser förjävligt ut. Både som trosor och som bikini, men som trosor har det ju fördelen att man oftast har byxor över.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nicky

Haha.. härliga svar ni gett i tråden. 90 tal är väl sant att det är.. men jag såg knappast sådant på svenska stränder på 90 talet heller...

• Nicky

String ser man inte mycket av men har faktiskt sett ett och annat topless så det kanske är mer vanligare istället.

• scaniae

men om ni tänker er en vältäckande tankini och sen string till det?

Då blir det ju inte så avklätt

Vad skulle ni tycka om det?

• Nicky
    scaniae skrev 2010-07-12 21:39:56 följande:
    men om ni tänker er en vältäckande tankini och sen string till det?

Då blir det ju inte så avklätt

Vad skulle ni tycka om det?
    Jo men det kanske e snyggare
  • kusinkokain

Bikinis är min passion! Jag använder alla sorter men vid olika tillfällen - kombinationen string och bart upptill kör jag på de gånger jag vill maximera min bränna. Ligger dock inte gärna på en publik strand och visar upp mig, tycker att det är alldeles för naket... Favoritmodell på bikini när jag sysslar med vattensporter är den brasilianska med sin trosa som täcker alldeles lagom Cool

How long can you hold your breath?
  • ius lexis

Nej, absolut inte offentligt!!  Annars bär jag string ibland, tycker det ser ok ut! Men lite omodernt nu kanske...

• Nicky

Nej vet inte hur pass omodernt det är, men string bikini på stranden används ju i Brasilien flitigt har jag hört

• ClådBärry

Om det var 1987 så hade det säkert fungerat men idag 2010 så ser det bara trashigt, billigt och fult ut.

• Bor nära havet

När jag solar och badar på stranden har jag oftast stingbikini-trosor. På överdelen är jag topless, men när jag kommer hem i trädgården är jag helt naken.

• Dickie Simpkins

Jag gillar när tjejer vågar ha mikrobikini. Klart hetaste plagget på stranden Glad

• athanatos
    Dickie Simpkins skrev 2014-07-08 16:41:20 följande:

Jag gillar när tjejer vågar ha mikrobikini. Klart hetaste plagget på stranden Glad

Bra att du fyller internet med intressant information.
  • Dickie Simpkins
    athanatos skrev 2014-07-08 16:47:19 följande:
    Bra att du fyller internet med intressant information.
    Ingen fara.
  • JJSkog
    Nicky skrev 2010-06-23 17:02:57 följande:

Nu är sommaren här. Någon som törs eller föredrar att använda string bikini? Man ser det sällan här i Sverige, men ibland har man väl sett det. Något som du använt eller skulle kunna tänka dej?

Absolut, jag har ett antal stringbikinis som jag brukar använda. Ogillar verkligen blöjbrännan man får av vanliga bikinitrosor, och eftersom jag vanligtvis använder stringtrosor ser det ännu mer galet ut om hela rumpan är vit.

Och ja feministkärringar, ni får jättegärna tycka att det är snyggare med en knallvit rumpa och att det ser förfärligt ut med string. Men håll det för er själva, tack!
  • sthlmsgirl94

Jag skulle aldrig vilja använda stringbikinis

Ser fult ut, känns obekvämt, och så är jag för hårig där bak, ja visst rakar ja men allt försvinner ju inte

• SpanskaFlugan
    JJSkog skrev 2015-05-10 16:44:42 följande:

Absolut, jag har ett antal stringbikinis som jag brukar använda. Ogillar verkligen blöjbrännan man får av vanliga bikinitrosor, och eftersom jag vanligtvis använder stringtrosor ser det ännu mer galet ut om hela rumpan är vit.

Och ja feministkärringar, ni får jättegärna tycka att det är snyggare med en knallvit rumpa och att det ser förfärligt ut med string. Men håll det för er själva, tack!

Vad har vita rumpor med feminism att göra?
  • Asirna

Verkligen inte!
    Om man redan har en pang kropp ska man inte dra till sig fler äckliga blickar.

• Monmoi

Tror vi har ändrat åsikt? :) :) Hahah! Idag springer alla runt i string på stranden! (Alltså sommaren 2018!!)

Roligt så fort trenden kan vända..

Svar på tråden String bikini på stranden