Fiser ni ohemmat hemma?
Hur är det hemma hos er?
Här fiser vi ohemmat såvida vi inte har folk hemma och inte när vi sitter o äter.
Fina flickor fjärtar friskt
Hur är det hemma hos er?
Här fiser vi ohemmat såvida vi inte har folk hemma och inte när vi sitter o äter.
Fina flickor fjärtar friskt
Sambon fiser ohämmat, likså sonen.
Jag fiser inte inför min sambo, har någon låsning som gör att jag helt enkelt inte kan fisa inför honom.
Både jag och sambon är riktiga gasbollar. Framför andra killar har jag inte kunnat fisa, men av någon anledning kan jag det med sambon. Vilket är tur, för annars får jag magknip.
Nej, har nog aaaaaldrig hört sambon släppa sej...
Hmm, jag försöker behålla lite mystik men min man trumpetar högt och när som helst, även när jag pratar i telefon... varför måste man vara så ohämmad? Det räcker ju med att diskret lämna rummet.
Vi brukar säga att vi har en pruttfabrik hemma. Fick vårat första barn i mars och han pruttar på han med, så han var ett bra tillskott till våran lilla fabrik.
Vi är inte mkt för mystik på det sättet att vi hemlighåller att vi släpper gaser, men det är såklart upp till var och en.
Jag ska erkänna att jag skrattar när jag "får till en". Men om sambon lägger en stinko så blir jag sur och tycker att han är äcklig
JA för tusan .
Efter förlossningarna har jag varit extra gasig så då var det bara för honom att stå ut!
Ja, vi fiser om vi behöver (naturligtvis ). Men vi lär våra barn att inte fisa "med flit" när vi sitter och äter.
Jajjemän.
Skulle få ont i magen annars ju.