• Papayia

Fiser ni ohemmat hemma?

Hur är det hemma hos er?
    Här fiser vi ohemmat såvida vi inte har folk hemma och inte när vi sitter o äter.
    Fina flickor fjärtar friskt

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fiser ni ohemmat hemma?
  • Maria222

Sambon fiser ohämmat, likså sonen.
    Jag fiser inte inför min sambo, har någon låsning som gör att jag helt enkelt inte kan fisa inför honom.

Mamma till Kevin född 0706. BF med lillebror Lukas 2010-08-14
  • Bedan

Både jag och sambon är riktiga gasbollar. Framför andra killar har jag inte kunnat fisa, men av någon anledning kan jag det med sambon. Vilket är tur, för annars får jag magknip.

• Flamma

Nej, har nog aaaaaldrig hört sambon släppa sej...

★ MELVIN -05 & MEYA -10 ★
  • Louvre

Hmm, jag försöker behålla lite mystik men min man trumpetar högt och när som helst, även när jag pratar i telefon... varför måste man vara så ohämmad? Det räcker ju med att diskret lämna rummet.

Prinsessmor!
  • Snäckan84
    Sambon och sonen släpper sig konstant och båda skrattar när de gör de :)
    Jag släpper mig inte framför sambon men jag kan inte heller komma ihåg om jag faktiskt har varit "fisignödig" när han har varit me....

Lite konstigt faktiskt men av någon anledning blir det mer "gasutsläpp" från mig när inte sambon är hemma eller när han är i ett annat rum.
  • Linapina

Vi brukar säga att vi har en pruttfabrik hemma. Skrattande Fick vårat första barn i mars och han pruttar på han med, så han var ett bra tillskott till våran lilla fabrik. Flört

• Papayia

Vi är inte mkt för mystik på det sättet att vi hemlighåller att vi släpper gaser, men det är såklart upp till var och en.
    Jag ska erkänna att jag skrattar när jag "får till en". Men om sambon lägger en stinko så blir jag sur och tycker att han är äcklig

• Lussekatten87

JA för tusan .
    Efter förlossningarna har jag varit extra gasig så då var det bara för honom att stå ut!

• CeeJay

Ja, vi fiser om vi behöver (naturligtvis ). Men vi lär våra barn att inte fisa "med flit" när vi sitter och äter.

• La Lola

Jajjemän.

Skulle få ont i magen annars ju.

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
Svar på tråden Fiser ni ohemmat hemma?