Inlägg från: Marzenie o dziecko |Visa alla inlägg
  • Marzenie o dziecko

Kan man få ont när ägget fäster sig?!?!

Jag sitter just nu med en himla värk i tjejmagen den har hållt i sig i ungrfär 2 timmar nu.Det gör faktiskt ganska ont.. Hade min ÄL för 6-7 dagar sen.
    Men jag vågar inte tro nått alls. Tant röd kommer väl som planerat i slutet av månaden.

• Marzenie o dziecko

Vi började i april och det tog sig snabbt...när jag var på första vul så fick jag veta att det inte stod rätt till så jag skrapades i början av juni..nu är vi på försök nr 4 efter skrapningen.

• Marzenie o dziecko

Ja det är långa dagar när man går och väntar :) det minns jag. Jag bokade in mig ganska snabbt och gick och väntade ca tre veckor innan det var dags för vul. Varje dags väntan och längtan var jobbig. Ville ju så gärna se plutten/pluttan för första gången...förhoppningsvis bättre lycka nästa gång.

• Marzenie o dziecko

Har bara haft ett...menade att vi är inne på fjärde försökset efter det.

• Marzenie o dziecko

Hur har det gått då?

• Marzenie o dziecko
    vouffen skrev 2010-08-26 20:49:10 följande:
    såg att det kommit nya kommentarer :) ! Jag är gravid nu :) ! Sen om det var äggfästningen som gjorde ont eller nåt annat vet jag inte, har inte varit på UL än, men ska på KUB-test på onsdag, då kanske man får veta mer exakt hur långt det är gånget.

Detta otroligt onda jag kände var sent på onsdagen/tidigt på torsdagen, måndag-tisdag veckan därpå började jag få ilningar o spänningar i brösten, lördagen därpå (ca 9-10 dagar efter det onda) testade jag svagt pos o måndagen efter det klart pos. Eftersom jag hade missfall innan denna graviditet var jag inte så säker på äl o sånt, men det kändes som det då som jag skrev. Ska bli väldigt intressant att se vad de säger på ultraljudet :) !
    Stort Grattis till dig!
    Är det första barnet?
    Vad är ett kub-test?
  • Marzenie o dziecko

Ok tack för infon :)

Svar på tråden Kan man få ont när ägget fäster sig?!?!