Inlägg från: Whirlwind |Visa alla inlägg
  • Whirlwind

Fråga om en tjej är gravid?

Jag vet inte, jag bara stör mig.
    Hur tänker ni som vräker ur er och frågar om någon är gravid ?

Igår frågade min sambos mormor om jag väntar barn, okej jag är väll absolut inte den smalaste men jag är absolut inte tjock.

Jag undrar bara hur man kan med att fråga, inser inte ni som frågar att för det första kan man såra den man frågar eftersom man antyder att personen är fet.
    För det andra så borde man inse att OM nu människan skulle varit gravid så har inte människan sagt detta av en anledning.

Jag vet inte, meningslöst inlägg egentligen.
    Jag blir bara trött

• Svar på tråden Fråga om en tjej är gravid?
  • Whirlwind

Det känns helt underbart att veta att det faktiskt finns människor där ute med vett, känner igen mig i många av era historier=)

Jag var också med om det att en arbetskollega frågade mig när jag var i v5 med min dotter om jag var gravid pgav att jag hade mjukisbyxor på mig??
    Jag blånekade också, hade inte äns berättat för mina föräldrar så inte direkt så att man vill att en ytlig arbetskollega skall bli bland de första som vet.

Hoppas iaf att någon av alla ohyfsade människor därute kanske får syn på denna tråd och inser ett och annat..
    Hoppas ni har en trevlig helg iaf.=)

• Whirlwind
    Michisen skrev 2010-06-26 22:11:10 följande:
    Fråga mig inte varför cystan inte tas bort, jag har inte frågat henne om det heller, det är hennes liv och så länge hon verkar vara nöjd och glad så håller jag visligen klaffen.
    Exakt så resonerar jag också..=)Folk lägger verkligen näsan i blöt alldeles för mkt
Svar på tråden Fråga om en tjej är gravid?