Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Jag har fått en manlig granne.

ANOF skrev 2010-06-28 22:00:55 följande:
    NEJ!! Jag har inte ockupperat hans lägenhet. JaG HAR bott här längre än han och han har ett eget rum.
    Hur försöker han tränga in hos dig och hur vet du att han vill ha din lägenhet? 
  • Anonyhm

Jag har tre manliga grannar i trapphuset. De är trevliga och hälsar och frågar hur det står till. Jag tolkar det som att de vill vara artiga och behålla en trevlig grannsämja. 

• Anonyhm

Svara nu på TS istället för att sabba tråden!

• Anonyhm
    Mad as snow skrev 2010-06-28 22:21:25 följande:
    Jag har en manlig granne med grav OCD som skakar mattor 10 gånger om dagen över min balkong. Jag tror inte att han är intresserad av en relation med mig, men det är svårt att veta.

Men i fallet med din granne TS, så låter det oroväckande att han försöker ta din lägenhet. Jag tolkar det som att han försöker ta din lägenhet, eftersom du skriver att det är det han försöker göra.
    Jag misstänker något liknande :-/
  • Anonyhm
    MalinaCoco skrev 2010-06-28 22:26:28 följande:
    Ja han är ju tagen av någon kvalité ts besitter förstås. Kan vara vad som helst från charm till gott te.
    Kanske är han kär i henne? Eller så har hon något i lägenheten som han är ute efter. TS vad har du själv för teori? 
  • Anonyhm
    Självklar skrev 2010-06-29 09:49:44 följande:
    Kan du inte förklara? Det är kanske fler som undrar.
    Kort och gott finns det en hel del berörda i denna tråden. De vet själva vilka de är
  • Anonyhm
    ANOF skrev 2010-06-29 20:23:15 följande:
    Jag har inte pratat med honom, men tittat på honom.
    Kan du inte fråga honom vad han vill? 
  • Anonyhm
    ANOF skrev 2010-06-29 21:02:24 följande:
    Nej, det ska jag inte göra.
    Sade du inget till honom när han försökte ta sig in hos dig? 
  • Anonyhm
    ANOF skrev 2010-06-29 21:04:05 följande:
    Nje, jag skrek på honom, och efter ett tag försvann han.
    Vad skrek du och hur reagerade han? Jag behöver veta mer för att kunna analysera hans beteende
Svar på tråden Jag har fått en manlig granne.