Jag har fått en manlig granne.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Den här tråden ska handla om hur era grannar beteer sig och hur ni tolkar deras beteenden. Det handlar t exempel om vilken typ av relation ny har till era grannar och hur dom då beteer sig.
Min granne e äcklig. Han e aaasfit o verkar vara typ marathon löpare. Men han ställer ut sina söndersvettade äckelluktande snusk jympadojjor i trappuppgången "på tork" eller nåt. Och de luktar så svinigt att jag nästan dör när jag letar efter nycklarna samtidigt som jag håller andan.
Men ANOF om denna kille, som du vill ha, vill ha dig också så är det kanske inte så jättesmart att gasta efter honom att han är en katt. Det kan ju resultera i att han inte vill ha dig längre? Och varför skrek du det så han skulle dra? Vill du inte ha honom?
ANOF:
Om du vill bli av med den där till synes märklige och otrevlige karln så kanske du kan fråga någon i din närhet om de kan hjälpa dig.?
Annars är det raka klara besked som gäller. "Gå här ifrån! Jag vill inte ha dig här!" till exempel.
Min manlige granne lånade ut en stol som luktade rök till mig. Jag tolkar det som att han är rökare och hjälpsam.
jag tycker jag har det perfekt, eller vi.
har en granne ovanför som jobbar nätter, ibland spelar han hög musik, han städar t. ex alltid på lördagar och då spelar han Cobrastyle Teddybears och piskar mattorna över vår balkong.
rakt över har vi fritt internet och haft i 7 år, fast nu har vi eget trådlöst. han gör inget väsen v sig alls.
ovanför honom bor det en polisfamilj men det gör inget heller för de har småbarn och vet att barn för oväsen.
sen bor det en familj med små barn och det ena barnet börjar i sonens 6-års verksamhet till hösten.
tycker bara det är bra om ens grannar inte är felfria, då har man ryggen fri så att säga
Nu har jag läst alla TS inlägg och jag förstår ingenting. Bröt han sig in hos dig TS? Sa du åt honom att gå hem till sig och lämna dig ifred eller sa du bara att han var en katt??
Din granne kanske inte förstod vad du menade och kanske tror att du vill att han ska gå under din balkong och bete sig som en katt?