stjierna skrev 2010-06-29 10:21:23 följande:
Nutrilett har en supergod shake (förutsatt att man gillar kaffe ;)) som är Cafe Latte-smak. Det är den ENDA av alla olika soppor/shakes jag kan äta.
Du kan ju annars kombinera det - börja med soppdiet i två veckor (så försvinner sockersuget och du går ner några kilo snabbt i vikt!) och sen kör varannan dag - varannan dag soppa (500-600 kcal) och varannan dag vanlig mat (frukost, lunch, mellanmål, middag). Tänk bara på att på de dagar du får äta mat så håll det ändå relativt kalorifattigt - ca 1500 kcal brukar vara en bra start. :) Och glöm för jösse namn inte att dricka massa vatten (2 liter, minst) VARJE dag!
Jag är i precis samma sits som du - fast jag har problem med mitt knä som begränsar min träning. Mammaledighet, för många fikor, för mycket gott att välja på och så sitter jag här med 30 kg för mycket nu ;)
Det lät ju som ett alternativ faktiskt! Tackar, jag ska fundera på det! Jag har inte 30 kg att gå ner, vilket egentligen gör det hela lite klurigare. Då måste man va hyfsat strikt för att hålla vikten om man har få kg att förlora. Jag vill bara gå ner 3-4 kg, bli lite fastare occh fin igen. Styrketräning och lite deff.
Egentligen är vikten ointressant här, det är min storlek som jag ogillar stakt! Hoppas du lyckas! Vi får kanske ta och peppa varandra!!