• Stadibo

Noppa ögonbryn

Jag har någonsorts ögonbrynsfetisch, mina kompisar blir galna på mig när jag alltid kommenterar folks ögonbryn och dom tycker jag är so off earth som noppar mina alldeles för ofta.

Så, nu vill jag veta hur ofta som är normalt. Hur ofta noppar du dina ögonbryn?.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Noppa ögonbryn
  • Anna o Leia
    Anna o Leia skrev 2010-06-29 10:27:12 följande:
    Alltför sällan
    Skämtosido.. har rätt tunna ögonbryn så de behövs inte noppas(förutom de fula stråna som växer mittemellan ögonen)
  • lövet2

Har aldrig gjort det i hela mitt liv och tänker inte börja. Mina buskiga ögonbryn är en del av min personlighet ...

• 86TiAn82

Så fort jag ser att dom växer out of line så att säga, jag avskyr mina orginal så jag plockar dom så ofta jag ser att det behövs och det är rätt ofta!

• Miss Obsessive

Mina bryn växer inte så fort, så det blir inte så ofta, en gång i månaden ungefär brukar jag plocka.. Har försökt "spara ut" eftersom jag ville ha bredare/tjockare bryn (även om de inte är jättetunna), men har gett upp det nu och försonats  med tanken att jag får stå ut med de bryn jag har Drömmer

• Stadibo
    Anna o Leia skrev 2010-06-29 10:28:50 följande:
    Skämtosido.. har rätt tunna ögonbryn så de behövs inte noppas(förutom de fula stråna som växer mittemellan ögonen)
    Dom är hemska!

Men ey, en tilläggsfråga. Tillåter ni någon annan än ni själva noppa era ögonbryn? Kompis eller frissör, t.ex? Jag har, efter år av sökande, hittat en människa som jag vågar lita på att noppa mina ögonbryn.
    Ögonbrynen är ju ganska stor del av looken ändå.
    Seb
  • Stadibo
    Stadibo skrev 2010-06-29 10:33:05 följande:
    Dom är hemska!

Men ey, en tilläggsfråga. Tillåter ni någon annan än ni själva noppa era ögonbryn? Kompis eller frissör, t.ex? Jag har, efter år av sökande, hittat en människa som jag vågar lita på att noppa mina ögonbryn.
    OJ, alltså dom är hemska, dom = de hårstrån som växer mittemellan ögonen!
    Seb
  • Anna o Leia
    Stadibo skrev 2010-06-29 10:33:05 följande:
    Dom är hemska!

Hehe! Japp, jag låter min sambo göra det. Ofta är det han som upptäcker att mina ögonbryn börjar "växa ihop"
  • Anna o Leia
    Stadibo skrev 2010-06-29 10:34:10 följande:
    OJ, alltså dom är hemska, dom = de hårstrån som växer mittemellan ögonen!
    Hahahah! Säg som det är! Du tycker mina ögonbryn e hemska
  • snillis

Väldigt sällan - ibland passar jag på på salong när jag klipper mig.
    Har väldigt fina bryn ändå faktiskt - enda "problemet " är att de är ljusa och "borde" färgas lite oftare - men formen är det inget fel på.

Svar på tråden Noppa ögonbryn