30+ som väntar första barnet i början av 2011
Hej!
Hittade denna tråd och hoppar in. Jag är 33 år, bor i Göteborg och väntar nitt första barn i början av mars:)
Hej!
Hittade denna tråd och hoppar in. Jag är 33 år, bor i Göteborg och väntar nitt första barn i början av mars:)
Jo min mage är också svullen. Det kan tydligen bli så sa min BM, även om det inte är någon direkt bebismage. Det är tarmar och organ som rör omkring..
Jag är sjukt trött och förstår inte hur jag ska orka börja mitt nya jobb på torsdag...
Härligt att höra Erika att det går åt rätt håll med tröttheten. Jag får hålla ut några veckor till och hoppas att det vänder snart. Känner mig förfärligt lat och oföretagsam...Sover och sväller mest..;). Det är tur att jag har en hund så jag kommer ut och får röra på mig vare sig jag vill eller inte:).
Föresten när tycker ni att man ska berätta för chefen att man ska ha barn?
Jag har nämligen ett vikariat fram till nästa sommar egentligen... ett graviditetsvik till råga på allt:)
Beklagar sorgen Millan:(
På mig syns det pyttelite. Ser mest lite mullig ut på magen, vilket jag inte brukar vara. Är i vecka 15 och har endast berättat för de närmsta. Ska snart berätta på jobbet. Sen ska jag låta djungeltrumman gå. Blir väl via facebook kan jag tro;)