30+ som väntar första barnet i början av 2011
Näpp, inte svanskotan.
Hoppas det blir bättre snart, annars får du väl ringa och höra om det kan vara foglossning och om du redan kan få akupunktur eller nåt..?
Härligt att du mår bättre Quirall!
Idag fick jag äntligen en tid till gyn, nästa fredag, då är jag redan i v 12 så vi får troligen göra UL och nup på samma gång. Blev rekommenderad en läkare, men han hade inte tid och nu ska vi prova hans kollega. Det blev en privatklinik i varje fall. Vi prioriterade att den ligger nära, både nära hem och sambons jobb så att han kan komma med. Det funkar inte med kommunaltrafik och sticka flere timmar från jobbet. Nu är det några minuter och de har den allra senaste tekniken och är dyrast i stan. Så jag hoppas verkligen att läkaren är duktig också!
Känns jättebra att ha en tid, det var så himla vilset att komma hem efter 6 v och inte ha en aning om vart man ska vända sig.
Bra känsla i magen nu!
Hur är det med er andra?
Men det är ju bara att stå ut, är ju värt all smärta och slit sen när man får hålla sin lilla skatt i famnen!
Men jag tror det var vinkeln och lite önskeseende från hans sida, tycker själv att jag är lite mindre svullen nu än för någon vecka sedan, då kändes magen helt spänd. Och alla jeans passar precis som förr..