Kattflickan skrev 2010-07-19 10:25:12 följande:
Quirall: Jättejobbigt att du mår så dåligt, hoppas att det snart går över för dig! Du får skriva hur det gick för dig att jobba idag. I vilken vecka kom ditt illamående, jag har inte känt av nåt än. Är lite förstoppad, öm i brösten och känner av lite växtvärk.
Kommer ni att bekosta ett extra ultraljud själva? När ska detta göras i såfall?
Fånigt men om jag inte känner av molvärken och bröstontet så blir jag lite orolig, men hittills så har det kommit tillbaka ett tag senare igen. Nån fler som känner så?
/Millan
Jag började kräkas för en och en halv vecka sedan, så måste alltså ha varit ca 5+5 eller något sådant, mådde lite illa ungefär en halv vecka innan dess också men då behövde jag inte kräkas, men efter 5+5 där någon gång har det bara blivit värre och värre, men nu har jag lyckats få reda på att det finns ett apotek i köpcentret där jag jobbar som har några förpackningar Postafen kvar så kommer åka upp till jobbet lite tidigare idag och köpa det, om det inte hjälper något kommer jag ringa BM i morgon.
Vi kommer bekosta ett extra UL själva då vi vill veta om vi väntar en pojke eller flicka, och då kommer vi passa på att göra det i 3D, men har inte bokat någon tid än men det kanske vi borde göra, det kanske är lång väntetid på det och för att ha störst chans att se könet skall det ju vara inom vissa speciella veckor, hmm får nog kolla på det ikväll när jag kommer hem.
Nu skall jag börja packa ihop lite smått å gott som jag kan ha och tugga på under arbetsdagen, gurka upptäckte jag igår var bra. Tur iaf att jag jobbar kväll då det är då jag brukar må minst illa!