Sensa skrev 2010-09-01 00:40:58 följande:
Det skall bli så super att byta bil!
Vi kollade på en v50 innan, men vi avgjorde att den har för litet bagage. Vi kommer inte få med oss transportburen tillsammans med vagn de tillfällen vi behöver det.
Vad har ni för bil Millan?
Hej,
Vi har en scoda octavia som går på etanol, halvkombi, den är mellanstor, så jag tror en barnvagn kommer att gå in utan problem. Vi är väldigt nöjda med den faktiskt, innan hade vi en lite äldre audi, men jag föredrar skodan.
Har inte tänkt så mycket på barnvagnar och annan utrustning än, tänkte att efter vecka 13, efter ultraljudet vi gör för KUB'en så kan vi börja fundera på sånt. Då ser man om allt ser bra ut, hittills, och kan kanske börja planera lite mer. Däremot har jag börjat titta lite på blocket efter en sån där babykorg, på stativ. VI har ett rätt litet sovrum, så som det ser ut idag får vi inte in en spjälsäng. Då kan babyn sova i korgen de första 4 månaderna iallafall, sen kan man ju sälja den på blocket igen. Vi har ju en katt också så man vill gärna få upp babyn en bit från golvet, därför vill jag ha en korg med stativ.
Vi ska kanske bygga om lite i sovrummet, slå ut kattvindar som vi har och då får vi lite mer plats och får nog plats med en spjälsäng. Det löser sig nog!
Millan