30+ som väntar första barnet i början av 2011
Jag är bara i v12 än, men magen putar, särskilt övre delen av magen och på kvällarna hela magen. 
Jag gick ner lite i vikt i våras, så jag kommer nog att kunna ha mina gamla kläder från vårvintern ett tag till, ett urval av dem i varje fall. Men jag har rätt mycket klänningar jag tror att jag kommer kunna ha rätt länge, så jag kommer börja med att köpa mamma-strumpbyxor och tajts. Hemma har jag ett par snickarbyxor som nog kommer funka rätt länge, men inget man går på seminarier med precis.
Min svägerska födde för 2veckor sedan, och vi är hyfsat samma storlek så jag hoppas kunna ha åtminstone nånting av hennes kläder. Har insett att mammakläder är fina, men rätt dyra! Jag studerar ju mest hemifrån så jag behöver bara ett par uppsättningar representativa kläder. 
 Jag bävade för hans resa för han har skött ALLT på morgonen och lagat all mat. Det är inte kul att gå ut med hunden i centrum när alla ska till jobbet och man mår pyton, men igår mådde jag bra och tog mig till min språkkurs till 9 och idag har jag varit ut med jycken och ätit frukost. SKÖNT!

Det tog en hel drös med bilder och en hel drös med olika blodprov, dem ska jag ringa efter svaren på om en vecka. Då får vi svar på KUB-testet också. De kör alla prover på alla, fast UL såg bra ut.
 Jag tror att det är en otroligt feg människa som inser att han betett sig vidrigt, eftersom han varken vill ge kontaktuppgifter eller komma själv, utan "skickar nån annan". Hoppas du får tag i någon av dina chefer så att de kan ge dig stöd och gå vidare med ärendet om det behövs! Hoppas du kan skaka av dig obehaget och får en bättre dag idag! kram