• Anonym (Snorkråkan)

Varför äter man snorkråkor?

Vi vet alla att det finns folk som inte kan låta bli att stoppa in fingret i munnen efter att de petat ut en snorkråka. Jag har sett många vuxna göra det och jag undrar varför man gör det? Smakar det gott? Eller är det en vana man har med sig sen barns ben och inte kan slutat med även om man försöker dölja det så gott det går.
    Jag gör många sunkiga saker som njuter av lukten och ljudet av mina egna fisar och petar näsan ofta men jag kan inte tänka mig att slicka i mig snorkråkan efteråt.   

• Svar på tråden Varför äter man snorkråkor?
  • Anonym (Snorkråkan)

Ja, men det är sant

• Anonym (snordyveln)

Ja det är sant. Jag undrar också varför man gör det.
    Och varför man medvetet luktar lystet på sina egna fisar.

Ingen snorkråkeätare eller fis-sniffare som vill svara anonymt??

• Anonym (Snorkråkan)

Anlededningen till att jag luktar på mina fisar är nog för att jag vill veta hur de luktar för tillfället. 

• TeeTee

*undrar om det är samma människor som kliar sig på ballarna/ i skrevet och luktar på fingrarna efteråt* Obestämd

Doktor; är det ADHD? -Nej det är en vanlig skitunge!
  • Anonym (boggereater)

jo. jag kan svara. det är en ovana från barnsben. som att bita på fingernaglarna. Hur äckligt man än tycker det är och hur mycket man än försöker sluta, nog gör man det ändå pga av vana. men ja det är skitäckligt. Och det är svårt att sluta.

• Lillsnufflan

Örk, nej det gör man inte. Jag får kväljningar av att tänka på det!

• dessan59

jomen det måste vara för att dryga ut maten, den är ju så dyr! något annat skäl ser jag inte

• Anonym (snordyveln)
    dessan59 skrev 2010-06-30 20:23:22 följande:
    jomen det måste vara för att dryga ut maten, den är ju så dyr! något annat skäl ser jag inte
    haha din tokfan
Svar på tråden Varför äter man snorkråkor?