Har du provat vitamin b5 mot acne?
Jag har just beställt och undrar vad andra har för erfarenheter. Fungerade det? Hur lång tid tog det? Biverkningar? osv...
Jag har just beställt och undrar vad andra har för erfarenheter. Fungerade det? Hur lång tid tog det? Biverkningar? osv...
Ingen?
På mig fungerade det över förväntan. Fick inga biverkningar. Såg förbättring redan efter ett 1-2 veckor. Efter ca 4 veckor var jag helt fri från akne.
Vad kul! Hoppas det funkar på mig med. Hade du mkt acne innan?
Jag får med jämna mellanrum ordentliga utbrott och därimellan oren och grovporig hy.
Japp. Funkade på mig med:) åt det nån månad men slutade sen. Vet inte varför men hyn hade blivit bra och så kändes det märkligt att proppa så mycket piller:)
Jag hoppas verkligen du tog i pillerform och inte den lösa varianten.
Ja, jag tog kapslar. Var pulvret äckligt?
Har hyn hållit sig fin efter du slutade?
Pulvret var det absolut vidrigaste jag stoppat i munnen.
Den höll sig fin länge- flera månader. Men det kom tillbaka och då använde jag mig av en professionell hudterapeut som funkade ännu bättre;)
Mitt vitamin b5 pulver som jag köpte på www.vekk.se var lättlösligt och smakade inte så farligt om man blandade ut det med saft. Hjälpt mig mycket mot acne finnar och pormaskar.
Var kan man köpa dom kapslarna och vad kostar dom? Jag har problem med min hy med både finnar och pormaskar och är villig att ge detta ett försök. Jag läste just länken men det va ju bara pulver och jag orkar inte stå och mäta och sånt.