• J fer

Hatthylla i smide/järn? Finns var?

Hej. Vi letar efter nån rolig hatthylla alternativt hatthylla i smide.
    Men nu hittar jag ingen rolig hatthylla och inga i smide heller. De var ju populära för några år sedan och nu finns de väl inte kvar i sortimentet.
    Nån som har sett några i Stockholmsområdet? Nån speciell affär du vet som har?
    Mamma tipsade om EKO, men då måste man ju ta sig dit också, det ligger en bit bort...
    Hej hej!

• Svar på tråden Hatthylla i smide/järn? Finns var?
  • Xara

Vi köpte våran inkl. skoställ på Mio. Även Europamöbler hade en som vi var sugen på.

• Joline

Indiska har skoställ i smide, Bauhaus har hatthylla! Vi köpte våran där för några

år sen!

• Mamma2001

har en som satt här då vi köpte vår bostad.... Visst "fin" men man blir döööless på den!
    SvenskDesign står de på lappen på den iaf

• Lola Jämtland

Jag hatar hatthyllor så vi har köpt en vägghängd klädställning i smide istället...finns på jotex och lite av den syns i mitt galleri.....

• Shira

Är såå less på min smideshatt- och skohylla, och de är så bräckliga och spretiga på nåt sätt...ändå var de rätt dyra när vi köpte och bra kvalitet tror jag. Vill ha vitt trä med korgar i istället!!! Har oxå en stående klädhängare i ...ja inte smide, men samma material fast metallfärgat (för mig iaf är smide svart...) och den välter hela tiden om man inte hänger kläderna tillräckligt jämnt fördelat. Rekomenderas inte!!

Svar på tråden Hatthylla i smide/järn? Finns var?