• Anonym

Hur vet man om ens karl har tröttnat på en?

Jag skulle vilja veta hur man vet att ens karl har tröttnat på en, vilka tecknena är eller tidiga tecken.
  • Svar på tråden Hur vet man om ens karl har tröttnat på en?
  • Dripknot

Varför frågar du inte honom rakt ut istället?

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Anonym
    Dripknot skrev 2010-07-02 14:06:57 följande:
    Varför frågar du inte honom rakt ut istället?
    Det har jag gjort men han svarar nej. han är en sådan person som inte gillar att såra andra, därför ville jag ha svar här.
  • Anonym
    Kjell2 skrev 2010-07-02 14:05:50 följande:
    Det svider när man kissar
    det var inte roligt. jag sitter i en jobbig sits just nu och humor är det sista jag vill höra.
  • HelleGbg

Oftast kan ju tecken vara att han drar sej undan, att han ej vill ha samliv, att han är irriterad på dej och vill inte umgås med dej, men samtidigt kan det vara en annan orsak med, tex att han det dåligt på jobbet, eller är orolig över annat...Så det är svårt att lista ut så här, prata med honom....det enda raka...

• Dripknot

TS

Du är alltså orolig för att din kille tröttnat på dig? Ser du själv några förändringar i hans beteende, bemötande och förhållningssätt gentemot dig?

Alla har vi ju våra toppar och dalar. Vissa dagar kanske man inte känner för att vara så kärvänlig eller öppen som  man brukar, och andra dagar får man nästan inte nog av sin älskling. Allt går i perioder.

Det krävs inget för att bli pappa men det krävs en riktig karl för att vara en far.
  • HelleGbg

eller samma som med tjejer,,, man har ju olika hormonella nivåer, och mår kanske sämre då...
    min gubbe är som en klocka efter mej.. äl, pms, mens, gravid, osv..

• SunnyBunny

Jätte svår fråga! Hur länge har ni varit tillsammans? Jag menar när åren går så tröttnar man ibland på varandra, behöver egentid, men det behöver ju inte betyda att man måste gå isär! Utan man måste ibland vara ifrån varandra, ha egna intressen och även liva upp förhållande lite då och då! Min sambo blir tyst när han känner sig "instämgd" Surar lite för sig själv, men om man låter honom vara ett par dagar brukar de gå över, blir värre med tjat och gnat. Men jag vet oxå att han älskar mig över allt nannat, så jag blir ju inte ledsen,förvirrad eller sårad när som uppstår. Prata med din karl om det först och främst..

• Mavios

Eftersom du har frågat rakt ut och han svarat nej, tycker jag det borde vara svar nog för dig.
    Du ger inga ledtrådar till varför du själv tror att det skulle vara på det viset, för något måste ju fått dig att tänka i de banorna! Förändrad/försämrad relation kan bero på mycket mer än att partnern har tröttnat.
    Fortsätt prata med honom, berätta att du känner oro för förhållandet på grund av det här och det här (dina orsaker för dina funderingar). Det är mycket bättre än att diskutera det hypotetiskt på FL.

• Anonym
    Dripknot skrev 2010-07-02 14:14:12 följande:
    TS

Du är alltså orolig för att din kille tröttnat på dig? Ser du själv några förändringar i hans beteende, bemötande och förhållningssätt gentemot dig?

Alla har vi ju våra toppar och dalar. Vissa dagar kanske man inte känner för att vara så kärvänlig eller öppen som  man brukar, och andra dagar får man nästan inte nog av sin älskling. Allt går i perioder.
    Att han inte pussar på mig när han går/kommer he från jobebt längre, han är inte intresserad av att umgås med mig, han pratar inte med mig förutom om saker som är viktiga, han svarar inte på mina sms, idag har han stängt av mobilen, han blir lätt irriterad på mig etc etc. Dock så verkar ju kåtheten finnas kvar....Han säger inte "jag älskar dig" längre. Dock så kan vi skratta ihop ibland, men det känns bara konstigt mellan oss, som en luftvägg.

Jag jämför ju bara med hur vi hade det förr.
Svar på tråden Hur vet man om ens karl har tröttnat på en?