• JR Lily

Flyttar hem till Gbg igen

Ska efter över 5 år äntligen flytta tillbaka till Göteborg igen med min dotter född dec 09 efter en separation med mannen.
    Har inga vänner med barn hemma i Gbg och efterlyser nu någon/ några frivilliga som skulle kunna tänka sig att utöka sin vänskapskrets. Träffas för promenader, fika eller bara tjöta. 
    Hör gärna av er!

• Svar på tråden Flyttar hem till Gbg igen
  • thenalle

Välkomen tillbaka till götet igen.
    Jag söker med nagon att umgas med pa dagarna. har en 2,5 man son som e helt underbar.
    Just nu är mitt lite kaos jag har slängt ut gubben och ovan pa det blivit hjärtsjuk.
    Men om det inte är nagra hinder kan du ju alltid skicka ett mail Glad

• burriburrbloggen

jag har barn födda 05 och 07 och jag tycker 09 är en sällsamt bra årgång också!

jag känner inte en enda här med barn

Årets mamabloggare 2009
  • Epepepa

Hej!
    Jag söker också småbarnsmammor att umgås med. Har tillbringat några år på annan ort jag med och sen kommit tillbaks till Götet och fått barn. Frivilligt ensamstående som det så fint heter

• Bagarn

"Epepepa" och Burriburrbloggen" vi är två styckna som ska träffas vid Säldammen i Slottskogen idag, kl 12.30. Även om  det regnar så kan ni ju komma förbi så går vi någon annanstans ifall det öser ner. Jag kommer med en svart Bugaboo. Hoppas på att se er där

• Bagarn
    Epepepa skrev 2010-07-15 07:04:51 följande:
    Hej!
    Jag söker också småbarnsmammor att umgås med. Har tillbringat några år på annan ort jag med och sen kommit tillbaks till Götet och fått barn. Frivilligt ensamstående som det så fint heter
    Vad roligt, jag är också frivilligt ensamstående
  • JR Lily

Härligt! Då är vi några stycken som kan samlas i höst och ta en fika eller 20. :) Samt några promenader då.
    Själv flyttar jag ner den 1/9 igen, till Mölnlycke.

• Epepepa

Oj, vad synd! Jag missade dagens aktivitet. Ska försöka ha bättre koll så jag kan hänga med på nästa

• JR Lily
    Epepepa skrev 2010-07-15 07:04:51 följande:
    Hej!
    Vilken ort har du tillbringat de senaste åren?
    Själv har jag varit (är än så länge) i norra bohuslän. Ska bli skönt att komma hem.
Svar på tråden Flyttar hem till Gbg igen