• tamate

Vi som spelar frontierville

fastnat för det nya frontierville och tänkte vi kunde dela med oss av tips och trix i denna tråden och diskutera på om vår last =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-04 15:24
    granntråden www.familjeliv.se/Forum-5-165/m53339440.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-01 00:31
    en sida med tips trix mm www.frontville.info

• Svar på tråden Vi som spelar frontierville
  • Kerstin 875
    Knasis skrev 2011-08-03 19:49:16 följande:
    Sälj dom...
    Vilket bra förslag. Tack för det Knasis. Skrattande
    Nu till nästa problem: Nu har jag 22 Getaway Passes
    och det bara börjar om och om igen. Har någon samma problem.
  • Meus Veritas

Äntligen börjat spela pioner trail klumpigt att zynga att göra det som en ny applikation och inte informera sina användare om det bara!!

• städfia

tycker det är lite klöddigt.....är man inne på pioneer så måste man ladda om hela spelet om man vill in på frontier....skulle funnits en sån funktion de har på farmville....eller har jag missat nåt???

• jesgad

När du är på pioneer så trycker du bara på "hem" så kommer du tillbaka

• milk and honey

Hej hej.. någon mer som inte kan spela pioneer trail då era avatar försvunnit.. kan inte göra uppdrag mer än med min egen och då blir ju inga uppdrag gjorda

Har klickat och letat som en galning efter dessa men nu ger jag snart upp.. några tips??? 

Fyrklöver i söner 90, 92, 94 och 13 april-10 Mina mirakel
  • snorkan01
    milk and honey skrev 2011-08-17 21:17:14 följande:
    Hej hej.. någon mer som inte kan spela pioneer trail då era avatar försvunnit.. kan inte göra uppdrag mer än med min egen och då blir ju inga uppdrag gjorda

Har klickat och letat som en galning efter dessa men nu ger jag snart upp.. några tips??? 
    Japp sådär blir det för mig med..då är det bara att ladda om spelet så brukar de dyka upp..
  • milk and honey
    snorkan01 skrev 2011-08-18 11:47:28 följande:
    Japp sådär blir det för mig med..då är det bara att ladda om spelet så brukar de dyka upp..
    Suck de hjälper inte heller desvärre
  • städfia

tycker det är lite trögt det här nya.....bara lite energi, kan man bara få mer genom att köpa för hästskor o be grannar?

ser mina vänner kommer långt men fattar inte hur!!

• milk and honey
    städfia skrev 2011-08-20 14:40:20 följande:
    tycker det är lite trögt det här nya.....bara lite energi, kan man bara få mer genom att köpa för hästskor o be grannar?

ser mina vänner kommer långt men fattar inte hur!!
    om man hjälper grannarna får man oxå tror jag.. tycker oxå de är väl segt, och trögt, vissa uppdrag kan man inte göra för de gubbar som ska utföra uppdrag finns inte på spelplanen och ja är snart nära att ge upp suck..
  • H Raheb
    milk and honey skrev 2011-08-21 11:50:04 följande:
    om man hjälper grannarna får man oxå tror jag.. tycker oxå de är väl segt, och trögt, vissa uppdrag kan man inte göra för de gubbar som ska utföra uppdrag finns inte på spelplanen och ja är snart nära att ge upp suck..
    Jag har gett upp och kommer blockera applikationen, så om någon har mig som granne så beklagar jag bara. 
  • jesgad

Jag gav oxå upp. Någon som har tips på ngt annat spel?

• milk and honey

cityville var skoj, kanske skulle börja spela de igen istället

• milk and honey

Nu har jag tagit bort frontierville för ett tag.. ursäkta alla grannar men jag blev så less på att man aldrig kom någonstans.. 

Någon som spelar Garden of Time??

Har de men har inte kommit igång.. ska kanske testa för de verkar som många av mina spelarkompisar håller på med det.. 

• Knasis
    jesgad skrev 2011-08-21 15:13:07 följande:
    Jag gav oxå upp. Någon som har tips på ngt annat spel?
    Jag har också gett upp. Spelar bara Gourmet Ranch nu.
    Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • tamate

tjingeling, kul att se att det rör sig i tråden, jag vart irriterad och less för ett tag sedan så numera spelar jag sims. men det är en del tiggande där med men inte på samma sätt tycker jag. blir irriterad när man inte ska kunna göra något utan att tigga av folk hela tiden.

• Kerstin 875

Hej! Jag spelar också fortfarande. Men nu börjar det bli helt kört.
    Idag försvann allt på mina missions som jah haft besvär att samla ihop.
    Helt värdelöst.  Demon

Svar på tråden Vi som spelar frontierville