• Ulf Harrys Farsa

Gör jag fel?

En bekant till mig blev helt hysterisk för att jag gett min son en sån här att leka med, man bör ju känna till att det är väldigt svårt att bita hål i dom, och han gillar att rulla dom på golvet.
    Ärligt är det så jäv*a illa?
    Är jag en dålig Pappa?

Jag är emot krigsleksaker!
  • Svar på tråden Gör jag fel?
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-04 19:35:43 följande:
    Han är iallafall glad åt den...

Men dåså, då är ju allt bra!
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Semper Idem

Men TS, är du inte orolig att han skall blåsa sönder din datamaskin när han sitter så nära..

• SimplyTheBest
    Semper Idem skrev 2010-07-04 19:47:31 följande:
    Men TS, är du inte orolig att han skall blåsa sönder din datamaskin när han sitter så nära..
    Jag tänkte mer på dregel. Barn brukar dregla sådär härligt mycket när de biter i saker.
    Om det inte passar - fuck off.
  • Semper Idem
    SimplyTheBest skrev 2010-07-04 19:50:29 följande:
    Jag tänkte mer på dregel. Barn brukar dregla sådär härligt mycket när de biter i saker.
    Ja, det också, han kan ju bli aldeles nersölad, men du TS du bryr dig väl inte om att värna om miljön va, det är ju bara att tvätta, visst, bara slit och släng, vart är vårt samhälle på väg.
  • Ulf Harrys Farsa
    Semper Idem skrev 2010-07-04 19:47:31 följande:
    Hemförsäkringen täcker nog
  • Lussekatten87

Ts: Vad ÄR det för något? (Orkar inte bläddra...) ammo? till en granade launcher eller ?

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lussekatten87 skrev 2010-07-04 20:04:28 följande:
    Ts: Vad ÄR det för något? (Orkar inte bläddra...) ammo? till en granade launcher eller ?
    Hagelammunition. Till hagelgevär alltså.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Stinky

Ett saltskott i röven ska du ha, TS! SÅ oansvarigt! Skrikandes

• Ulf Harrys Farsa
    Stinky skrev 2010-07-04 20:52:31 följande:
    Ett saltskott i röven ska du ha, TS! SÅ oansvarigt! Skrikandes
    Vaddå? dom är ju i stort sett ofarliga
  • Stinky
    Ulf Harrys Farsa skrev 2010-07-04 21:20:53 följande:
    Vaddå? dom är ju i stort sett ofarliga
    Man kan aldrig veta vem som slickat på dem innan! Tungan ute
Svar på tråden Gör jag fel?