Inlägg från: Syster Luring |Visa alla inlägg
  • Syster Luring

Ni bittra kvinnor...

En varm kram till dig TS - känner med dig och vill tillägga att det är med tacksamhet jag numer kan betrakta mitt ex med värme, vår relation som god och relationen till hans sambo som underbar. Sonen är harmonisk och stabil och trivs bra hos båda även om han bor heltid hos oss. Jag har sett baksidan men har kommit ut efter att vi började behandla varandra som vuxna och prioriera sonen i första rummet. Mycket tack vare exets fina kvinna och mitt tålamod. Så, med detta ville jag bara säga att det finns en möjlighet att saker kan ändra sig även om det ser mörkt ut och att jag hoppas att det gör det för er och alla andra föredettingar, biopappr & biomammor, bonusbarn, katter & hundar och hela baletten. Tilläggas bör att det är en process som tagit många, många år men med facit i hand så behövdes det nog.

Solstrålar till er alla denna fina sommarkväll. {#emotions_dlg.flower}

♕ Stolt mor till prins August -95 & prins Edvin -09 ♕
  • Syster Luring
    Modig skrev 2010-07-05 21:48:55 följande:
    Vilken fin kommentar!
    Det är alltid härligt att få läsa om solskenshistorier!

Om du vill gå in närmre på hur ni löste allt, om kanske inte i detalj så i stort, så är du mer än välkommen!
    Tack. Hade jag skrivit detta inlägg under ett anonymt nick hade jag kunnat göra det men nu känns det mest respektfullt att bara konstatera att med hjälp av tålamod och tid som förflutit löste det sig jättebra för oss. Glad Jag hoppas för sonens skull att det får fortsätta vara fris i lägren och att det är viktigt att vara medveten om att det krävs arbete från samtliga inblandade. Ingen ska komma i kläm, alla har rätt till sina känslor och ett av mina bästa ordspråk är "Döm aldrig någon förrän du gått i den personens sandaler i ett år".
  • Syster Luring
    Modig skrev 2010-07-05 22:13:15 följande:
    Du verkar ha insikten att lyckas med att hålla det vid liv.
    Och om du med din inställning tycker att bonusmamman och exet är bra människor, så borde ju dom oxå ha förutsättningarna för att hålla det vid liv! :)
Svar på tråden Ni bittra kvinnor...