• b k

RMC Malmö del 14

Hej.
    Hittade denna lista.
    Var på mitt första läkarbesök på rmc idag och fick massa info, samt reda på att jag skulle börja den
    korta behandlingen(när min mens börjar, planerad till v.33), skönt att det åtminstånne går lite fortare nu när man "bara" väntat i ett ex antal år.
    Hoppas att det fungerar

• b k

tack grattis. Går nu bara och
    väntar på att få börja med min
    behandling. Det närmar sig sakta men säkert
    v33. Sen är det bara att hoppas. Är lite nervös för att ta sprutorna.

• b k

Tack för tipsen ska tänka på dom. Ska använda sprutorna Puregon och Orgalutran.

• b k

Nu äntligen tog jag min första spruta idag. Nu är det bara att hålla tummarna.

• b k

Hej nu har jag varit och gjort mitt första ultraljud i Ljungby och väntar på att RMC ska ringa. Fick veta på ultraljudet att jag reagerade som jag skulle på behandlingen. Nu slappnade jag av en hel del.

• b k

Har höjt dosen och ska göra mitt andra ultraljud imorgon och om allt går som planerat ska dom plocka ut nästa vecka. Hoppas allt går som planerat.

• b k
    Tigra79 skrev 2011-08-24 23:04:44 följande:
    bk, kan man göra UL för att kolla tillväxten i Ljungby nu? Vi fick åka till Malmö (hade ev kunnat åka till Växjö också) för det.
    Om du menar kolla ägg stoleken så ja. Fick ringa och beställa tid. Fick åka till Malmö för mitt andra ultraljud för det fanns ingen tid i Ljungby. På måndag ska vi till Malmö för ut plock.
  • b k

Igår var jag och gjorde utplock. Det blev hela 11 ägg Glad Pratade med RMC idag 6 var befruktade. Sätter in dom imorgon em eller på torsta jippi. Hoppas hoppas . . . .

• b k

Nu äntligen återinfört ett ägg som dom sa så jätte bra ut. Var bara ett som tog sig så hoppas det tar sej. Bara vänta på att man ska ta blodprovet Skrattande

• b k

JGPF så tråkigt att det inte funkadeRynkar på näsan Hoppas verkigen att det funkar nästa gång. Tack till alla er som lyck önskar mejSkrattande.  Suck ska inte lämna nåt blodprov fören nästa tisdag är så jobbigt att vänta.

• b k

JGPF så roligt att det på gång igen. Håller tummarna. Lämnade blodprovet idag. Suck men pga av utbildning på RMC ska jag inte ringa förren på torstag. Så nervöst att vänta.

• b k

Hej  nu kan jag med och skriva. Tyvärr blev det inget Gråter. Ska börja om med sprutor igen. Ska ringa och börja planera när mensen börjat igen. Tror att den är på g käns så  Glad

Svar på tråden RMC Malmö del 14