RMC Malmö del 14
Så klantigt om jag tabbat till det ordentligt nu!!
Ha en fin söndag kväll!
Jag hade 28/2 som BF räknat från ÄP (eller om det var ET man räknar ifrån?)
Från VUL i vecka 10 fick jag 1/3
och på RUL fick jag 3/3 som BF
och lillknodd valde att anlända 22/2.
Alla IVF:are utom en i gravidtråden jag hängde i fick sina bebisar innan RUL-BF, vilket säkert var en slump.. men vi var minst 15 st i tråden..
Så härligt för er att ha fått se det lilla hjärtat slå! Stort lycka till!
Hej alla RMC-kämpare!
En nyfiken fråga från en gammal RMC-patient: Nu när de har ett nytt "poängsystem" med 2 poäng för ett IVF och 1 poäng för ett FET, försöker de då övertala er att göra FET ifall ni får embryon till frysen efter IVF nr 1 eller ni upplever att det är helt OK att välja 3 IVF:er i rad, även om frysen fylls däremellan?
Lycka till med ruvningen Teecee, tummar hålls, och grattis camaro till graviditet och fint VUL!
med en gång. Behövde inte vänta tiden ut. Jag visade min sambo som blev glad, men ville vänta med att jubla tills jag ringt till RMC och fått det bekräftat med blodprovet. 13.03 ringde jag till RMC och fick prata med gulliga Hanna. Långa sekunder att vänta när hon knapprade fram min journal. Sen sa hon det underbara ordet som vi har väntat på sen 2006. Resten som följde var ett glädjerus. Vi ringde till våra närmaste släktningar som har följt och stöttat oss under den här resan. Jag kan inte fatta det än, trodde aldrig vi skulle få uppleva detta. Jag är gravid! Vi ska ha barn!
Stort grattis till er camaro! Minns er segdragna kamp - skam den som ger sig, det blev ju en underbar utdelning till sist!