• Sagaliten

HJÄLP Dubbelhäftande tejp för kläder (tex för att passa urrigning efter bh)

Hejsan
    Lite halvdesperat efter hjälp här. Ska på bröllop om ett par veckor och har världens finaste klänning, men det är på gränsen att BHkupan syns och det kommer inte gå att sy pga tyget i klänningen.

Finns det någon dubbelhäftande tejp som man kan använda på käder?! Vanlig dubbelhäftande hade förstört kläderna (tror jag) men har för mig att man hört om att det ska finnas tutttejp, sån som sätts på huden och sen på klädesplagget. Den borde ju kunna fungera även mellan kläderna.

Någon som vet?
    Vart kan man få tag på det?
    Hur effektivt är det?

Väldigt tacksam för svar

• Svar på tråden HJÄLP Dubbelhäftande tejp för kläder (tex för att passa urrigning efter bh)
  • Freiya

jepp det finns det! kostar 99kr och finns bla hos skräddareoch sånt.
    men jag kan sjutton inte komma på va det hette.. googla lite vetja :) textiltejp eller nåt sånt!

Nu flyger vi, sa räven. Kastade grisen i tryckkokarn.
  • Freiya

Hollywood tjep!

• Freiya

eller tejp :)
    googla på det

• Sagaliten

Tusen tack Glad

Jag googlade lite och hittade typ ingenting, men chansade att ringa till Twilfit och dom har där tydligen. Men klart smidigare online eftersom mörmaste twilfitbutik ligger typ 1 timme bort.

Men jag tackar bockar och bugar Skrattande

• Sagaliten

Och Lindex hade visst också. Nu när man visste vad det hette var det lite lättare Skrattande

Vissa H&M har visst också, men inte i min lilla stad, men kan vara bra för att tillägga om någon annan skulle leta någon gång

Svar på tråden HJÄLP Dubbelhäftande tejp för kläder (tex för att passa urrigning efter bh)