• carrolinawallin

är teoriprovet svårt???

Jag ska nu sätta igång med körkortet för B, och jag har dystelexi. och har lite svårt med att lära mig saker, jag undrar om teoriprovet är svårt.

tacksam för svar..

• Svar på tråden är teoriprovet svårt???
  • Anova

Hör med körskolan om du kan få hjälp med både att skriva provet och att träna inför det.

• Pickeli

Det beror ju på vem du frågar. Jag tyckte inte att det var svårt. Medans min väninna kuggade 3 ggr.

Plugga ordentligt och kolla om du kan få tillgång till några "förmåner" med tanke på din dyslexi. De kankse erbjuder mer tid eller dyl.

Lycka till!

Google it!
  • carrolinawallin

jag tängte försöka klara det privat,alltså träna hemma å så

• Bonzan

Dyslektiker kan få göra provet muntligt om de har en diagnos samt även låna ljudböcker istället för att läsa.
    Lycka till!

• carrolinawallin

Jag har ett pogram hemma som heter teo,och där kan man göra teori prover så som det ser ut på riktiga provet jag har fått godkänt alla dom gångar jag gjort det

• Pickeli
    carrolinawallin skrev 2010-07-05 15:48:40 följande:
    Jag har ett pogram hemma som heter teo,och där kan man göra teori prover så som det ser ut på riktiga provet jag har fått godkänt alla dom gångar jag gjort det
    Se till bara att du vet svaret och varför svaret är som det är om du gör färdiga tester. För om samma fråga dyker upp flera gånger är det lätt att veta vad man ska svara bara för att man sett frågan förr. Ett tips bara!
    Google it!
Svar på tråden är teoriprovet svårt???