• bettangirl

Hur mycket har ni gått ner på 30 dagar med pulver???

Gösses!! Jag måste ner i vikt!!

Var på stranden idag och badade, min familj fotograferade mig och jag har verkligen gått upp i vikt, sakta men säkert, kände inte igen mig själv.

Jag har haft väldigt mycket omkring mig sista 2 åren och har inte riktigt märkt hur stor jag blivit...

Jag vet hur man eg ska göra för att lyckas på lång sikt och allt det där... men blev rädd för valen på bilderna..Flört

Jag måste ner mellan 5-10 kilo till att börja med tror jag...

Ska åka till Spanien om exakt 30 dagar, vill ner några snabba kilon... tänkte ta till pulver och rena proteiner...

Så min fråga till er är HUR mycket har ni gått ner på 4 veckor och märktes det i klädstorlek??

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått ner på 30 dagar med pulver???
  • bettangirl

Är det ingen som lyckats gå ner på det sättet eller har en hum?

• bebis maj 12

Jag REKOMENDRERAR verkligen varanndags dieten ( the alternate day diet)
    Jag hade stått still i viktnedgången i 7 veckor,ville bara tappa 2 kg till (från mina gravkilon)
    Började med denna diet i tisdags förra veckan och har redan tappat 1,6 kg!!

De finns en råd om denna diet här på fl.

• hugskott

Jag brukar äta cambridge då och då när jag behöver gå ner, det ger verkligen effekt. Jag har gått ner 2-3 kg i veckan på det. Ibland varvar jag med att äta ett mål mat per dag ist för ren kur, men då tar det lite längre tid.

• Hemlighet

Jag körde ren kur på Naturdiet i 30 dagar och gick ner ca 7 kg. Åt proteiner ibland vilket inte förstör ketosen.
    Hur mycket man går ner beror också på hur mycket övervikt man har och hur många kalorier man förbränner barje dag.
    Jag stod still i över en vecka och sen poff så försvann 1,2kg över natten

• AnnaLüceraMehr

7,5 kilo och då har jag gjort som Hemlighet, dvs ätit proteiner vid vissa tillfällen.. Förresten åt jag kolhydrater på midsommarafton, men det var den enda gången.

• uniMog

6kg på tre veckor och då åt jag en hel del över midsommar. Har inte vägt mig denna veckan men skulle gissa på att jag landar på 7-8kg på 4 veckor.

Forgive me, shiny special one, I beg of you to rip out my inadequate tongue
  • bettangirl

Ok, jag har inte många kilos övervikt... men lite trivselhull har jag, vill inte bli pinnsmal heller.. utan gå ner ca en storlek i kläder... har inte vågat väga mig ännu, men det blir nog det idag Förvånad livrädd...

Har rena proteiner hemma oxå som jag tänkt att varva med..

Efter kuren ska jag äta bättre, mera grönsaker och frukt, och mera regelbundet.

Har tänkt att sluta röka oxå så det blir en stor omställning...

Satt målet på rökningen den 5 augusti då vi flyger utomlands.

Ska sätta upp en bild på mig själv i bikini nu på kylskåpet och skafferiet så jag blir påmind... för det verkar som om man går dit i dvala och liksom inte ens tänker på vad man gör...

• Dalkullan83
    Hemlighet skrev 2010-07-06 20:44:30 följande:
    Jag körde ren kur på Naturdiet i 30 dagar och gick ner ca 7 kg. Åt proteiner ibland vilket inte förstör ketosen.
    Hur mycket man går ner beror också på hur mycket övervikt man har och hur många kalorier man förbränner barje dag.
    Jag stod still i över en vecka och sen poff så försvann 1,2kg över natten
    Hur många mål bytte du ut då per dag?
  • Johan1970

För 4 år sedan vägde jag 98 kilo och åt pulver i fyra veckor och gick ner till 88,5 kilo. Så det är ju svaret på frågan.

Jag kör sophiakuren nu, men har testat de flesta. Dock med olika resultat

Det har varit jobbigare än normalt den här gången på grund av värmen. Tror jag har druckit mer än en häst. Känner mig dock varken hungrig eller trött!

//Johan

• Hemlighet
    Dalkullan83 skrev 2010-07-13 08:29:49 följande:
    Hur många mål bytte du ut då per dag?
    Jag drack naturdiet till frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål.
    Åt även proteiner till middag ibland. Bara för att få tugga lite
  • Dalkullan83
    Hemlighet skrev 2010-07-13 14:59:07 följande:
    Jag drack naturdiet till frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål.
    Åt även proteiner till middag ibland. Bara för att få tugga lite
    Oj du bytte alltså ut alla målen.. Jag försöker gå ner i vikt till mitt bröllop den 21 augusti och försöker hitta en bra metod att tappa runt 4-5kr innan det
  • Buppis

Förra gången jag "shake-ade" gick ner 8kg på 4 v ,och väldigt många centimeter bytte då ut alla mål. Är igång nu igen ska ner 20kg helst på en månad Skrattande 
    De går men om du ändå ska köra 30 dagar så kör bara pulver för äter du bara lite blir hungern mycke värre! + kroppen ställer aldrig in sig på svält om du hela tiden tillför mat vilket bromsar viktnedgången.

• Hemlighet
    Buppis skrev 2010-07-16 02:30:30 följande:
    Förra gången jag "shake-ade" gick ner 8kg på 4 v ,och väldigt många centimeter bytte då ut alla mål. Är igång nu igen ska ner 20kg helst på en månad Skrattande 
    De går men om du ändå ska köra 30 dagar så kör bara pulver för äter du bara lite blir hungern mycke värre! + kroppen ställer aldrig in sig på svält om du hela tiden tillför mat vilket bromsar viktnedgången.
    Det är i ketos man vill hamna och det gör man om man inte äter kolhydrater. Och kommer man in i ketosen så avtar hungerkänslan.
    Jag var inte hungrig efter 2 veckor med naturdiet shakes/bars och proteiner.

Men det gör att man går ner lite saktare men vissa klarar av att bara dricka och vissa måste tugga lite-
Svar på tråden Hur mycket har ni gått ner på 30 dagar med pulver???